ناقدی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. ناقدی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از ایران خودرو، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حکمی، محسن ناقدی برادران را به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو منصوب کرد.
در این حکم بر بهره گیری از توان و شایستگی‌های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد و نیز ظرفیت‌های بالقوه در جهت تحقق چشم انداز و اهداف راهبردی گروه که سبب تحقق برنامه‌های مصوب، حفظ و گسترش سهم بازار و افزایش رضایت مشتریان شود، تاکید شده است.
ناقدی برادران از مدیران با سابقه صنعت خودرو کشور، دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت کسب و کار و فوق لیسانس مکانیک طراحی کاربردی است.
وی از سال ۷۶ به عنوان رئیس کل مهندسی ایران خودرو دیزل وارد مجموعه صنعتی ایران خودرو شده و از سال ۹۲ به عنوان قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه ادامه کار داده است وي از سال ۹۶ نیز به عنوان مدیر طرح پلتفرم جدید ایران خودرو ادامه فعالیت داده است.
عضو غیرموظف هیئت مدیره ایران خودرو تبریز و شرکت تولید قطعات خاور، مدیر کامیون سازی ایران خودرو دیزل، رئیس مهندسی ایران خودرو دیزل بخش دیگری از کارنامه حرفه‌ای ناقدی است.
پیش از این مصطفی خان کرمی، قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو بوده که گفته می‌شود امروز در محل کار خود بازداشت شده است.
فهرست