معاون وزیر کشور: خسارت های سیل به واحدهای تولیدی برآورد شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. معاون وزیر کشور: خسارت های سیل به واحدهای تولیدی برآورد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از برآورد خسارت های ناشی از سیل به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر داد و گفت: این روند مراحل نهایی و تهیه پیش نویس برای ارائه تصمیم گیری را می گذراند.

بابک دین پرست یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما اظهار داشت: هفته گذشته با کمک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی،
تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موفق شدیم پس از چندین جلسه تخصصی میزان خسارت های وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی را جمع آوری کنیم.
وی احیای اشتغال و تولید در واحدهای آسیب دیده و مساکن خسارت دیده را 2 برنامه مهم قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیلزده بیان و اضافه کرد: هفت کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل و در حال فعالیت است.
دین پرست با بیان اینکه نگاه وزیر کشور به مباحث اقتصادی ویژه است خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده به ریاست وزیر کشور تشکیل شده و نتایج خوبی به دنبال دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور یادآوری کرد: اولویت های رونق تولید در 20 بند تهیه و به استان ها برای برنامه ریزی و اجرا ابلاغ شده است.
وی مهمترین اولویت وزارت کشور در زمینه اقتصادی را جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برشمرد و بازگشت واحدهایی که در سال های گذشته تعطیل شده اند به چرخه تولید را مهمترین وظیفه این وزارتخانه در سالجاری اعلام کرد.

فهرست