تفاهم نامه فی مابین سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران و خانه صنعت، معدن تجارت جوانان ایران امضا شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. تفاهم نامه فی مابین سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران و خانه صنعت، معدن تجارت جوانان ایران امضا شد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران تفاهم نامه صبح امروز فی مابین سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران و خانه صنعت، معدن  تجارت جوانان ایران امضا شد.

این تفاهم نامه با توجه به لزوم تعامل بخش خصوصی و دولتی در ارائه خدمت به بخش تولید و اهمیت مشارکت تشکل های مردمی به ویژه تشکل های تخصصی و حرفه ای در حوزه تولید و تجارت و کاهش حجم تصدی های دولتی در خدمات رسانی به امر تولید  منعقد گردید .

همکاری سازمان و خانه صنعت معدن وتجارت جوانان ایران برای توسعه کارآفرینی ، خلاقیت ، عارضه یابی و آسیب شناسی واحدهای صنعتی ، ترویج خوشه های صنعتی ، توسعه و تحقیقات بازار ، مطالعه و بررسی زمینه های حضور بخش خصوصی در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی ، مجتمع های IT و خدمات نرم افزاری ، مرکز خدمات فناوری و کسب و کار ، شهرک های فناوری و همچنین شناسایی قوانین مخل تولید و کسب و کار و ارائه راهکارهای لازم برای تسهیل جهت سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی و بنگاه های تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی ، شناسایی و برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز واحدهای صنعتی خرد ، کوچک و متوسط .جذب سرمایه گذار در سوله های آماده شده در شهرکهای صنعتی ، عارضه یابی آموزش های فنی و حرفه ای در شرکت شهرکهای کشور بخشی از اهداف این تفاهم نامه میباشند. متن تفاهم نامه در ادامه ….

فهرست