دوره‌های جدید آموزشی برای مدیران جوان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. دوره‌های جدید آموزشی برای مدیران جوان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود

 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان از طراحی و برگزاری دوره های جدید آموزشی برای مدیران جوان کشور خبر داد.

رضا امیدوار تجریشی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی برنا گفت: این تشکل در دهه هشتاد با هدف همگن سازی تشکل های فعال در این حوزه ایجاد شد. این تشکل در حقیقت، پایگاهی برای جوانان است. پروانه فعالیت این تشکل از سوی وزارت صنایع صادر شده است و در هر استان مدیران جوان در حوزه صنعت، معدن و تجارت عضو این تشکل اقتصادی هستند.

وی در ادامه با بیان این جمله که« در حال حاضر حدود هزار نفر عضو این تشکل هستند.» گفت: خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان در کارگروه ملی اقتصادی مقاومتی که برای رفع موانع تولید است، عضو داشته و حضور فعال دارد. وظیفه این کارگروه رفع موانع تولید در بدنه مدیریتی کشور است . لذا این تشکل در این سطح نشان از اهمیت آن در بدنه مدیریتی کشور و تصمیم سازی ها دارد.

وی در خصوص برنامه های آموزشی این تشکل اقتصادی برای مدیران جوان گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان در حال راه اندازی یک واحد آموزش و طراحی سرفصل های جدید برای آموزش مدیران جوان است. خصوصا در واحدهای جدید که مدیران اقتصادی به آموزش های مختلف مثل استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ کالا ، مدیریت استارت آپ ها و استفاده از مزایای شرکت های دانش بنیان نیاز دارند. این موارد را در سرفصل آموزشی تدوین کرده ایم.

فهرست