صنایع کوچک توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. صنایع کوچک توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند

نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک با حضور یک هزار و ٢٠٠ واحد صنعتی کوچک و متوسط داخلی، روز یکشنبه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، این نمایشگاه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد و تا 23 مرداد ماه از ساعت 10 تا 21 برپاست.
علاوه بر شرکت های ایرانی، 15 شرکت خارجی از کشورهایی چون ترکیه، پاکستان، مالزی و کره جنوبی نیز در این نمایشگاه غرفه دارند.
در حاشیه برپایی این نمایشگاه حدود 10 کارگاه آموزشی برگزار و مذاکرات رو در روی ( B2B ) با حضور 110 مدیر نیز انجام می‌شود.
به گزارش ایرنا، صنایع کوچک و متوسط بیش از 92 درصد از کل صنایع ایران را تشکیل می دهند که با ایجاد یک میلیون شغل، نقشی پیشتاز در اشتغال کشور دارند.
نمایش تولیدات برتر صنایع کوچک و متوسط ایران با تکیه بر معرفی توانمندی های شرکت های حاضر در شهرک های صنعتی و شناسایی بازارهای هدف برای عرضه کالاها و خدمات از اهداف برپایی این نمایشگاه است.
در این نمایشگاه شرکت هایی از صنایع آرایشی، بهداشتی و دارویی، شیمایی، فلزی، موادغذایی، لوازم خانگی و ساختمانی حضور دارند.

فهرست