اختصاص بالاترین مشوق‌ها برای متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی فراشبند/ شتاب در توسعه و تکمیل زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. اختصاص بالاترین مشوق‌ها برای متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی فراشبند/ شتاب در توسعه و تکمیل زیرساخت ها برای استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر توسعه و تکمیل زیرساخت ها در ناحیه صنعتی فراشبند به منظور ایجاد بستر مناسب برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران و متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش شاتا، محسن صالحی‌نیا در بازدید از ناحیه صنعتی فراشبند که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد ، فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی انجام شد، افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران بیشترین میزان مشوق ها به این شهرک صنعتی اختصاص خواهد یافت.

او ادامه داد: اعطای این مشوق ها به سرمایه گذاران بستر مناسب برای حمایت حداکثری از سرمایه گذاران در این شهرستان محروم ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه بر تسریع در روند عملیات اجرایی طرح ساخت مجتمع کارگاهی در این ناحیه صنعتی که با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال اجراست تاکید کرد و گفت: این واحدها با هدف فراهم کردن بستر لازم برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی کارگاهی و نیز ایجاد اشتغال در حال اجراست که پیگیری های لازم برای تسریع در اجرای این طرح با هماهنگی سازمان ایدرو انجام خواهد شد.

صالحی نیا همچنین بر اجرای طرح تامین آب شرب این ناحیه صنعتی تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح از منابع ملی تخصیص خواهد یافت .

او بر پیگیری به منظور استفاده سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی از تسهیلات کم‌بهره مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: با توجه به مصوبه هیئت دولت و تبدیل شهرک صنعتی به ناحیه صنعتی فراشبند بستر مناسبی برای بهره مندی واحدهای صنعتی و سرمایه‌گذاران مستقر در این شهر ک از این تسهیلات فراهم شده که در این زمینه مذاکره لازم با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به منظور اختصاص تسهیلات به واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران این ناحیه صنعتی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابراز امیدواری کرد: اعمال مشوق های جدید سرمایه گذاری و نیز توسعه زیرساخت ها شاهد استقرار صنایع به ویژه صنایع مرتبط با فراوری خرما ونیز صنایع سردخانه‌ای در این ناحیه صنعتی باشیم.

در این مراسم طرح شبکه روشنایی این ناحیه صنعتی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح شد.

فهرست