استعفای سید علی صدری

علی صدري از رياست هيت مديره خانه صنعت معدن وتجارت جوانان ايران كناره گيري كرد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. علی صدري از رياست هيت مديره خانه صنعت معدن وتجارت جوانان ايران كناره گيري كرد

علی صدري از رياست هيت مديره خانه صنعت معدن وتجارت جوانان ايران كناره گيري كرد متن نامه وي بدين شرح هست :
بنام خدا
(( اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال ))
اعضای محترم خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران
سلام علیکم
در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، بي شك مسئوليت ها امانتي الهي و فرصتي بي بديل است براي خدمت به بندگان خدا كه در پرتو توجهات الهي و حضرت ولي عصر ( عج) و ارشادات حكيمانه مقام معظم رهبري و بهره گيري از ياري همه مسئولان و دلسوزان نظام بتوان گامهاي اساسي و موثري در جهت انجام وظايف و مسئوليت ها و رشد و تعالي مادي و معنوي كشور برداشت. امروز كه نزدیک به چهاردهه از استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي مي گذرد و قطعا” پس از كسب تجربياتي تلخ و شيرين همچون دوران دفاع مقدس و دوران سازندگي و حركت بر مدار توسعه اقتصادي و سياسي و فرهنگي، شاهد حضور دولت دوازدهم با محوريت تدبير و اعتدال در حكومتداري و تعامل سازنده با جهان هستیم.
آنچه امروزه در حوزه كسب و كار و اقتصاد و توسعه پايدار حائز اهميت شناخته مي شود، محوريت كرامت انساني و نوع نگاه تصميم گيران و تصميم سازان به چگونگي تحقق اين مهم است و ما در خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان همواره تلاش كرده ايم كه موضوع تربيت نسل جديد مديران و متخصصان جوان ايراني با همين ديدگاه به ثمر برسد تا انشاالله افقي روشن در فراروي كشور عزيزمان ترسيم شود.
اینجانب پس از پانزده سال پیگیری مجدانه از بدو تاسیس این تشکل كه منتخب جامعه فعالان جوان صنعت و معدن كشور بوده است، با اعتقاد به اينكه در كار تشكلي، گردش مديران و نخبگان امري لازم و اصلي بديهي براي ماندگاري و كارآمدي تشكل هاست، شايسته دانستم كه پيش از موعد و در این مقطع زمانی، فرصت خدمت را به دوستان و همراهان جوانتر و چابک تر سپرده و شاهد بلوغ و رشد و توفيقات بيش از پيش اين تشكل فراگير باشم.از این رو با اتکا به الطاف ایزدمنان و كسب اجازه از محضر شما عزیزان، ازعضويت در هيأت مدیره مرخص میشوم و امیدوارم تا پایان مانده دوره هیأت مدیره فعلی که یک سال بيش از ان باقی نمانده، فردی شایسته به انتخاب هیت مدیره محترم سکان دار این جمع فرهیخته باشد.
برای همه شما عزیزان ارزوی توفیق وسربلندی دارم و از خداوند منان میخواهم که توفيق عطا فرمايد بتوانم به عنوان عضو هیت امنای این تشکل، درکنار دیگر اعضاء خدمتگذار لایقی باشم.
از كليه بزرگان و عزيزاني كه در طول ساليان اخير همراه و ياريگر اينجانب و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بوده اند بسيار سپاسگزارم.
حسبنا الله و نعم الوكيل
سید علی صدری
هشتم شهریورماه 1396هجری شمسی

nameh

فهرست