کمیسیون ملی برندینگ خانه صمت جوانان ایران تشکیل شد
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، کمیسیون ملی برندینگ با هدف کمک به کسب و کارها در ایجاد ارتباطات موثر و برندسازی کار خود را آغاز نمود.
این کمیسیون که متشکل از متخصصان مدیریت کسب و کار است بناست تا فضایی را به منظور تبادل تجربیات و انتقال دانش در زمینه مارکتینگ فراهم نموده و به کسب کارهای ایرانی به ویزه اعضاء خانه صمت جوانان ایران راهکارهایی در موضوعات استراتژی، برندینگ و بازاریابی ارائه دهد. همچنین مطالعه وضعیت بازارها، فرصت های سرمایه گذاری و روش های ورود به بازار از اهداف این کمیسیون می باشد.
گفتنی است نخستین جلسه این کمیسیون بعد از ظهر روز یکشنبه 21 آبان ماه برگزار و خانم رضوانه قاسم زاده به عنوان رئیس کمیسیون برندینگ خانه صمت جوانان ایران، آرلن طهماسیان به عنوان نائب رئیس و گلناز حیدریان به عنوان دبیر کمیسیون از میان اعضاء انتخاب شدند.