هارولد زولاف مدیرعامل شرکت بین المللی ارتباطات و تبلیغات MC Group به همت کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با حضور در اصفهان با شهردار، اعضای شورای شهر ،رییس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش بازنیوز؛ سید عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به پتانسیل های اصفهان مانند آثار و ابنیه های تاریخی، موقعیت جغرافیایی ، صنایع پیشرو و مهربانی و مهمان نوازی مردم این شهر ، گفت: پیروان ادیان مختلف با امنیت و آرامش کامل در کنار یکدیگر زندگی می کنند و مهربانی مردم این شهر یکی از توان مندی های است که می توان از آن برای شناساندن اصفهان به مردم جهان بهره برد. سهل آبادی ضمن معرفی مثلث طلایی گردشگری اصفهان، یزد و شیراز،تصریح کرد: تقویت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در اصفهان نیازمند تعامل و همکاری همه جانبه بخش های دولتی و خصوصی بوده و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان پارلمان بخش خصوصی از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد. محمدرضا رجالی نیز ضمن قدردانی از حمایت های رییس و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان از پروژه های کمیسیون گردشگری و برند شهری گفت:تنها کلید برون رفت از بحران اقتصادی موجود در استان وکشور را توسعه صنعت گردشگری دانست و اذعان کرد:بر اساس تجربه کشورهای پیشرو ،برای توسعه صنعت گردشگری به همکاری شرکت های روابط عمومی گردشگری (PR) نیاز است. وی تاکید کرد:گردشگری پایدار به برنامه ریزی مدون ،هماهنگی همه بخش ها و سازمان دهی ذی نفعان وابسته است . رجالی خاطر نشان کرد:کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان،در طی دو سال، بازدید از نمایشگاه تخصصی گردشگری ITB برلین با شرکت های متعدد روابط عمومی گردشگری دیدار و جلسات مشترک برگزار کرده و با شرکت های معتبر بین المللی در این خصوص مذاکره کرده است و در تلاش هستیم تا این شرکت ها با اطلاع رسانی و جریان سازی رسانه ای زمینه جذب گردشگران کشورهای مختلف را به اصفهان فراهم سازند.هارولد زولاف (Harald zulauf) مدیرعامل شرکت بین المللی MC Group نیز در این جلسه گفت:این شرکت دارای ۸۰دفتر در کشورهای مختلف است وی اصفهان را یک کلان شهر تاریخی و دارای جذابیت گردشگری برشمرد و گفت:برای توسعه صنعت گردشگری در این شهر باید توجه ویژه ای به زیرساخت های این صنعت و جذب سرمایه گذار شود. وی خاطر نشان کرد:یکی از خدمات این شرکت جذب سرمایه گذاری خارجی با هدف سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری اصفهان است . زولاف خواستار مشخص شدن اهداف و برنامه های صنعت گردشگری اصفهان شد و گفت:ابتدا باید دید اصفهان در گردشگری چه جایگاهی دارد و به کجا می خواهد برود و سپس شاخص اندازه گیری فعالیت برای آن تعریف کرد. وی شناسایی جامعه هدف گردشگری اصفهان را یکی از فعالیت های این شرکت برشمرد و گفت:یکی از فعالیت های متمرکز شرکت های روابط عمومی گردشگری شناسایی و ظرفیت سنجی صنعت گردشگری آن شهر یا مکان است . وی افزود: حضور برنامه ریزان سفر ، تورگردانان،ایرلاین ها،شرکت های حمل و نقل داخلی و رسانه های تاثیرگذار بخشی از این فعالیت است. زولاف ارایه برنامه استراتژیک،تهیه بسته های رسانه ای برای رسانه های تلویزیونی،مجازی و مطبوعات ،محتواسازی از جاذبه های گردشگری،ساخت فیلم های تاثیرگذار،دعوت از خبرنگاران رسانه های تاثیرگذار،تحلیل محتوا و اندازه گیری فعالیتهای انجام شده را بخشی از خدمات این شرکت برشمرد.

التعليقات معطلة.