استفاده از ظرفیت جوانان در استاندارد سازی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. استفاده از ظرفیت جوانان در استاندارد سازی

دکتر مهدی اسلام پناه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد عصر روز شنبه در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیران خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری همه جانبه با خانه صمت جوانان ایران، استفاده از نسل جوان در استانداردسازی و گسترش استانداردهای تشویقی را یکی از برنامه مهم این سازمان در برنامه تحولات آتی دانست.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، دکتر مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن تبریک روز استاندارد و استقبال از حضور نسل جوان برای قدم برداشتن در جهت استانداردسازی گفت: رویکرد سازمان ملی استاندارد نسبت تشکل ها بسیار مثبت است به خصوص اینکه تشکلی مربوط به جوانان باشد و ما آمادگی داریم تا از ظرفیت نسل جوان در استانداردسازی صنعت کشور استفاده کنیم و این از برنامه های سند تحولات ما است.

دکتر اسلام پناه با انتقاد از کیفیت برخی از محصولات تولیدی واحدهای صنعتی و رقابت پذیری در کشور گفت: لزوم اجرای الگو های استاندارد و استفاده از استانداردهای تشویقی از دیگر برنامه های این سازمان در سند تحولات آتی است این کار قطعا با حمایت تشکل های صنعتی و بویژه خانه صمت جوانان امکان پذیر خواهد بود.

حسین زاهدی رئیس خانه صمت جوانان ایران نیز ضمن معرفی برنامه پیش روی خانه صمت جوانان ایران، ارتقای کیفی محصولات تولید شده در واحدهای صنعتی و معدنی و بویژه اعضاء این خانه را جزء اهداف پیش رو دانست و لزوم همکاری نزدیک با این سازمان را راه حلی برای این هدف دانست.

زاهدی با اشاره به مشکلاتی که واحدهای تولیدی با سازمان ملی استاندارد دارند، گفت: بسیاری از درخواست هایی که به ستادهای تسهیل ارجاع می شود مشکلاتی است که سازمان ملی استاندارد پیش روی تولیدکننده گذاشته است و به نظر می رسد با انجام کار کارشناسی و تشکیل کارگروه های فنی برای رفع آن می توان این مشکلات را پیش از رسیدن به ستاد تسهیل حل کرد.

حسین زاهدی آگاهی بخشی در خصوص الگوهای استاندارد و استفاده از استانداردهای تشویقی را راه حلی برای رقابت پذیری در بازارهای داخل و خارج دانست و گفت: خانه صمت جوانان ایران آماده گام برداشتن در اجرای استانداردهای ملی و بین المللی از طریق اطلاع رسانی و مشاوره واحدهای تولیدی است.

فهرست