دوازدهمین دوره جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان ودهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار میشود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. دوازدهمین دوره جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان ودهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار میشود

دوازدهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران  جوان و دهمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت” در روز دوشنبه مورخ 1397/09/19در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.
طی 11 دوره از این جشنواره ده ها مدیر خلاق ، کارآفرین و نمونه کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته اند. دوازدهمین دوره این جشنواره با هدف حمایت از مدیران و تولیدکنندگان ایرانی بویژه در راستای سیاست های کلان کشور جهت تقویت تولید ملی و تشویق حضوردر بازارهای خارجی در آذر ماه سال جاری با همکاری و حمایت وزارتخانه های اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی کشور برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران ، صنعت ایران اکنون دارای قابلیت های فراونی است که در صورت رفع موانع اداری و ارایه تسهیلات مالی می تواند نقش مهمی در رشد اقتصادی کشور ایفا نماید. تشویق و حمایت مدیران کارآفرین یکی از راه های دست یابی به اهداف اقتصادی کشور می باشد که همواره مد نظر این جشنواره بوده است.
همچنین به منظور پاسداشت تلاش پیشکسوتان و بهره گیری جوانان از تجربیات آنان هر سال از تنی چند از چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران در جشنواره تجلیل به عمل می آید.

فهرست