بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برای دعوت به انتخابات

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برای دعوت به انتخابات

بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برای دعوت به انتخابات

انتظار می رود فعالان اقتصادی فرصت میدان داری به جوانان را فراهم آوردند

انقلاب اسلامی ایران در حالی در 45 سالگی خود قرار دارد که يكي از افتخارات غرور آفرين آن، رشد روز افزون و حضور فعال كشور در عرصه‌­هاي تولیدی است. با توجه به اینکه نظام اسلامی برخاسته از همبستگی در بطن مردم بود به دنبال تحقق خواسته­هایی برآمد که سرمایه­های ملی و خودکفایی داخلی را محقق و وابستگی را از بین ببرد. از سویی دیگر، به همکاری گرفتن سرمایه­های مالی و فکری بخش خصوصی برای رونق اقتصاد ملی از جمله اقدامات ارزشمندی است که پس از انقلاب انجام شده­است. به همت تلاش­های صورت گرفته، امروز شرایط ورود بخش خصوصی به فعالیت­های اقتصادی فراهم و با رفع نارسایی­ها مسیر توسعه هموارتر شده­است.

با یاد آوری اینکه، مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، این بار نیز در راستای حمایت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران ضمن دعوت از فعالان اقتصادی، تولید کنندگان و صنعتگران، فعالان معدن و تمام بازرگانان متعهد به این آب و خاک برای مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، از همه فعالان این عرصه می خواهد تا با حمایت از نامزدهای فعال در بخش اقتصادی ضمن مطالعه عملکرد و سابقه این افراد، نسبت به انتخاب صحیح افراد دلسوز و عملگرا اقدام نمایند.

نیک می دانیم که حضور نمایندگان بخش خصوصی در جایگاه قانونگذاری چگونه می تواند گره از مشکلات پیش روی کسب و کارها برداشته و روحیه عملگرایی و توسعه گرایی را در بخش های حاکمیتی تقویت نماید. از این رو این تشکل بزرگ اقتصادی جوانان در کشور حمایت همه جانبه خود را از نامزدهای جوان بخش خصوصی اعلام داشته و انتظار دارد تا جامعه فعالان اقتصادی با درایت و نگاهی عمیق به آینده، فرصت میدان داری به جوانان را فراهم آورند.

فهرست