ثبت نام دوره آنلاین مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. ثبت نام دوره آنلاین مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار

ثبت نام دوره آنلاین مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار
ثبت نام وبینار دوره آنلاین «مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار» که با تدریس احمد باقری و توسط مرکز آموزش و پژوهش خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برگزار می شود، آغاز شد.
مرکز آموزش و پژوهش خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران اقدام به برگزاری دوره «مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار»به تاریخ 23 آبان ماه سالجاری و به صورت وبینار برگزارمی کند.

با توجه به اهمیت سودآوری در هر کسب و کار با ایجاد فرآیند اعتمادسازی در نزد مشتریان و مخاطبان از طریق تولیدمحتوای تخصصی و جذاب که به فروش تولیدات و یا خدمات منتهی می شود و همچنین در مقابل انبوه محتوا و تنوع محتوای نوشتاری، تصویری و پادکست صوتی و چند رسانه ای در بسترهای مختلف براساس نیاز مخاطبان و انتظارت آنان و نیازمندی به دانش و مهارت میزان نفوذ و اثربخشی محتوا از طریق بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو و تصاحب کلمات کلیدی کسب و کارمان، مرکز آموزش و پژوهش خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در نظر دارد دوره آموزشی با موضوع «مدیریت تولیدمحتوا در افزایش سودآوری هر کسب و کار» در 23 ام آبان ماه سالجاری به صورت وبینار برگزار نماید.

علاقه مندان و صاحبان کسب و کار جهت ثبت نام و بهره گیری از فرآیند آموزشی این دوره به آدرس www.himty.ir می توانند مراجعه فرمایند.

فهرست