پيام تبريك رئيس هیات امناء خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران به مناسبت روز خبرنگار

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. پيام تبريك رئيس هیات امناء خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران به مناسبت روز خبرنگار

سيد علی صدری رئيس هیات امناء خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومی خانه صمت جوانان ایران؛ سيد علی صدری رئيس هیات امناء خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران با ارسال پيامي، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبريك گفت. متن كامل اين پيام به شرح ذيل مي باشد:
به نام خداوند دانایی و توانایی
روز خبرنگار نمادی برای تقدیر از تلاش و ایثار قاصدانی است که صادقانه در شرایط حساس و پیچیده دنیای امروز ، با سلاح قلم پای در سرزمین آگاهی گذاشته و با چشمانی بینا و زبانی صادق در عرصه اطلاع رسانی و بیان واقعیت‌ها، رسالت حرفه‌ای خود را با عشقی وصف ناپذیر دنبال می‌کنند.
خبرنگار شخصیتی آینده پژوه و متعلق به جامعه مدرن و سازه ی اصلی ساختار های ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی است.
تبلور و خروجی نگرش سازمان یافته و متکی بر مدیریت دانش توسط خبرنگاران به عنوان افرادی متعلق به بطن اجتماع متجلی می گردد.در هزاره دگرگونی ها ، تولید خبر صحیح به عنوان علم، هنر و فن تبادل اطلاعات ، نقش سازنده و تعیین کننده ای در برقراری تفاهم و اعتماد متقابل بین همه آحاد جامعه دارد و به همین دلیل کار و زندگی در دنیای به شدت متحول و متغیر کنونی بدون سازمان های ارتباطی به سختی امکان پذیراست و هرروز که می گذرد مدیریت و راهبرد صحیح در محیط زندگی بیشتر نیازمند آگاهی رسانی و آینده پژوهی می شود.
هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار ، مناسبتی برای حضور این ویژگی ها در راس هرم حافظه تاریخی مردم است.
اينجانب به نمايندگي از خانواده كار و توليد ، این روز را به همه متفکران، تلاشگران، تسهیلگران و مجریان عرصه خبر تبریک عرض مي نمايم.

فهرست