سرمایه‌های عمومی به سمت صنایع جذب شوند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. سرمایه‌های عمومی به سمت صنایع جذب شوند
رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد تعامل بیشتر بین صنایع و سیستم بانکی، گفت: برنامه‌های راهبردی برای جذب سرمایه‌های عمومی به سمت صنایع تدوین شود.

به گزارش ایسنا- منطقه یزد، “محمد رضایی” در جلسه کمیته تخصصی تسهیلات انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در راستای حمایت از صنایع داخلی،‌ اظهار کرد: ائمه جماعت و جمعه نقش مهمی در هدایت مردم به سمت سرمایه‌گذاری در راستای حمایت از صنایع در استان یزد ایفا می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این که دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل صنایع را برطرف کند، گفت: جذب مشارکت عمومی به ویژه ایجاد هم‌افزایی بیش از پیش صاحبان صنایع یکی از موثرترین راهکارهای توسعه و رونق اقتصادی در استان یزد است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد با اشاره به این که در حال حاضر استان یزد از نظر مالی در حوزه های مختلف غنی است، افزود: تدوین برنامه‌های راهبردی به منظور هدایت سرمایه‌های مختلف استان به سمت واحدهای صنعتی و تولیدی، گره صنایع استان را باز می کند.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود همکاری بانک‌ها با صنایع را از دیگر راهکارهای ضروری در راستای رفع مشکل صنایع عنوان کرد و ادامه داد: صاحبان صنایع می‌توانند با خوش رفتاری مالی اعتماد بانک‌های عامل را به منظور تعامل بیشتر به خود جلب کنند.

گفتنی است؛ رضایی در پایان این جلسه به صنعتگران حاضر در نشست قول هرگونه همکاری در محدوده‌ی قوانین را داد.

فهرست