وزیر صنعت: برای توسعه صادرات دست نیاز به سوی استارتاپ ها دراز می کنیم

  1. خانه
  2. اخبار
  3. صنعت، معدن و تجارت
  4. وزیر صنعت: برای توسعه صادرات دست نیاز به سوی استارتاپ ها دراز می کنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا نعمت زاده روز یکشنبه در جمع شرکت های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ 23 افزود: امروزه با روش های سنتی‌ نمی توانیم جایگاه والایی در صادرات داشته باشیم اما استارتاپ ها می توانند خلاقیت و نوآوری خود برای تحقق این کار استفاده کنند.
وی یکی از مزیت های مهم شرکت های استارتاپی را نوآوری و خلاقیت اعلام کرد و اظهار کرد که کشور شدیدا به این مقوله نیاز دارد.
نعمت زاده فعالیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت را حدود 37 درصد تولید ناخالصی ملی یا بیش از یک سوم اقتصاد کشور اعلام کرد و گفت: استارتاپ های ما می توانند در این زمینه نقش موثر داشته باشند.
وی ادامه داد که کسب و کار اعم از توزیع و خرید و فروش کالاهای داخلی، صادرات و مدرن کردن واردات از جمله بخش هایی است که این شرکت ها می توانند فعالیت داشته باشند.

** در بخش صنعت و معدن نیاز به تحول و نوآوری داریم
وی با اشاره به اینکه در بخش صنعت و معدن نیاز به تحول و نوآوری داریم ، گفت: ارتباط استارتاپ ها با صنایع اعم از کوچک، متوسط و بزرگ بسیار حائزاهمیت است.
وی با اشاره به اینکه واحدهای کوچک بیشتر نیاز به خدمات شما دارند، اظهار کرد: این مجموعه ها می توانند موتور توسعه باشند و شما می توانید به آنها کمک کنید.
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز ( 1 مرداد ماه ) در نمایشگاه الکامپ 23 حضور یافت و از سالن های دولت الکترونیک و استارتاپ ها بازدید کرد.

فهرست