بيانيه اعلام حمايت خانه صنعت معدن تجارت جوانان ايران از وزير پيشنهادي صنعت معدن تجارت دكتر شريعتمداری

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. بيانيه اعلام حمايت خانه صنعت معدن تجارت جوانان ايران از وزير پيشنهادي صنعت معدن تجارت دكتر شريعتمداری

به نام خدا
بيانيه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران در آستانه معرفي كابينه ودر حمایت از معرفی وزیر مردمی و کاردان
حماسه 29 اردیبهشت حاصل بيش از 3 دهه تجربه ملت ايران در تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي است. دراين تاريخ كوتاه  حوادث و تحولات بزرگي نهفته است كه به اندازه قرن ها موثر و عبرت آموز است. اما آنچه مهم است اين كه ملت ايران از دل اين حوادث سر بلند و سرافراز بيرون آمده و مسير رشد و تكامل و بالندگي خويش را مقتدرانه طي نموده است. اكنون رويداد 29 اردیبهشت ماه  راه جديدي را پيش روي ما گشوده است. راه همدلي و همكاري، راه صبر و اعتدال، راه تعامل و تدبير و راه گشودن درهاي اميد بسوي آينده روشن به روي ملت ايران. مردم ايران مسئوليت پيمودن اين راه را بر عهده رئيس جمهور منتخب نهاده اند و بر ماست كه تمام تلاش خود را براي به ثمر نشستن خواست ملت بكار گيريم.
خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ايران به عنوان عضو كوچكي از ملت بزرگ ايران وظيفه خود مي داند نكاتي را كه مي تواند درموفقيت دولت يادوازدهم مفيد باشد در همزمان با معرفي كابينه به مجلس شوراي اسلامي با نمايندگان ملت در ميان بگذارد.
اکنون که به یاری خدا و هوشمندی مردم در آستانه معرفی کابینه و استقرار دولت دوازدهم قرارگرفته ایم برخورد لازم می دانیم که به نمایندگی از بخش تولید و جوانان ایران از تدبیر و درایت رئیس جمهور محترم در معرفی دکتر محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت  قدردانی و حمایت نماییم.
دکتر شریعتمداری علاوه بر برخوردای از حسن خلق و مردمداری فردی کاردان آشنا با صنعت در همه ابعاد آن و سوابق بسیار در انقلاب، خدمت به نظام و مردم و از رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا بوده و همواره در کنار صنعتگران از پشتیبانان سیاست های حمایت از تولید وبخش خصوصی می باشد.
ما جوانان صنعتگر امیدواریم که انتخاب ایشان  شور و نشاط و خلاقیت و چابکی را به تولید کشور بازگرداند و با علم و تدبیری که از ایشان سراغ داریم بتوانند تولید و کارآفرینی را که مبنای حل تمامی مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری، رکود اقتصادی و تورم می باشد محور توجه و حمایت دولت قراردهند.
بنابراین یکبار دیگر ضمن حمایت از دکتر شریعتمداری از حسن انتخاب رئیس جمهور محترم تشکر نموده و با تمام توان آماده پیشبرد برنامه های دولت در زمینه های اقتصاد مقاومتی و توسعه و پیشرفت کشور می باشیم.

من ا……. توفیق
خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران

١٩ مرداد ١٣٩٦

فهرست