تخفیف ۵۰ درصدی به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. تخفیف ۵۰ درصدی به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی
معاون وزیر صنعت٬ معدن و تجارت گفت: دولت در حال برنامه‌ریزی است تا ۵۰ درصد تخفیف در پرداختی‌های سرمایه‌گذاران به دولت به عنوان مشوق برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته شود.


علی یزدانی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی هلال و صباحی بیدگلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: دولت مشوق‌های خوبی را برای شهرک‌های صنعتی در نظر گرفته است که در چند روز آینده به صورت رسمی طی جلسه‌ای در وزارتخانه به استان‌ها ابلاغ خواهد شد تا چرخ صنعت روان‌تر به گردش خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حدود ۸۸ هزار واحد صنعتی در کشور دارای پروانه و مجوز بهره‌برداری است که تعداد ۸۰ هزار واحد کوچک٬ چهار هزار واحد متوسط و مابقی واحدهای بزرگ هستند.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تعداد شهرک‌های صنعتی غیردولتی مجوز دار کشور را ۶۵ مورد عنوان کرد و گفت: در صورت توافق شهرداری آران و بیدگل مجوز دو شهرک غیردولتی صادر خواهد شد.

یزدانی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در شهرک‌های صنعتی موجود مانند آران و بیدگل هر سرمایه‌گذار با برنامه زمان‌بندی و اشتغال از ۰ تا ۷۵ درصد تخفیف بگیرد.

وی ادامه داد: شهرستان آران و بیدگل با تولید تقریبی ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی که ۵۰ درصد فرش ماشینی کشور است مقام برتر را به خود اختصاص داده است.

فهرست