مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور رییس‌جمهوری برگزار می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور رییس‌جمهوری برگزار می‌شود
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور رییس جمهوری در تاریخ هفدهم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا فیاض امروز (شنبه) در نشستی خبری که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل ساختمان این وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به این که در سال جاری شاهد بیست و یکمین سالروز ملی صنعت و معدن خواهیم بود، گفت: در این مراسم بخشی از کارنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش صنایع و معادن ارائه خواهد شد و علاوه بر این در ارتباط با مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تولید و اشتغال، حمایت از تولید داخل و تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه کشور در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به این که شاخص‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی توجه به تولید ملی و نقش وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولید و اشتغال مدنظر قرار می‌گیرد، عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های روز ملی صنعت و معدن تشکیل یک تیم محتوایی جهت ارائه‌ی ایده‌های جدید و عملی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که دهم تیرماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن مدنظر قرار گرفته اما جهت حضور رییس جمهوری، مراسم روز ملی صنعت و معدن در هفدهم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

فهرست