استان ایلام در آغاز مسیر صنعتی شدن است

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. استان ایلام در آغاز مسیر صنعتی شدن است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شباب :
استان ایلام در آغاز مسیر صنعتی شدن است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شباب در سفر یک روزه به استان ایلام گفت: استان ایلام در آغاز مسیر صنعتی شدن است و واحدهایی که در این شهرک دیدیم گواه این مطلب است.

به گزارش شاتا، رضا رحمانی با بیان این مطلب گفت: استان ایلام از نظر منابع انسانی غنی است و توانایی تامین نیرو را دارد. این سرمایه خوبی است که در آینده بتوانیم صنایع مربوطه را در این استان ایجاد کنیم.

وی در خصوص جمع بندی نتایج این سفر افزود: مسائل و مشکلاتی مطرح شد که جناب استاندار آن ها را جمع بندی و بررسی می کند. مواردی که در استان قابل پیگیری هستند، انجام می شود و مواردی که نیازمند تصمیم گیری ملی هستند در جلسات مرکز پیگیری می شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان ایلام پتانسیل خوبی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد، عنوان کرد: طرح های بسیاری در این استان در حال اجرا است که به زودی افتتاح رسمی می شوند. در خصوص طرح های جدید هم باید پیگیر سرمایه گذاری سازمان های توسعه ای و هلدینگ ها باشیم.
رحمانی در خصوص بازدید از مناطق سیل زده گفت: با توجه به مدیریت هایی که صورت گرفت از خسارت های جانی پیشگیری شد. اما آنچه شاهد بودیم خسارت های مالی سنگینی به زمین های کشاورزی، زیر ساخت های جاده ای،اصناف، قالیبافان و به ویژه شهرک های صنعتی و واحدهای صنعتی وارد شده است.
وی با تاکید بر اینکه دولت در کنار مردم است و تلاش می کند خسارت ها جبران شود، افزود: دولت در روزهای گذشته در خصوص معیشت و مسکن این مناطق مصوباتی داشته است. روزهای آینده مصوبات به ویژه در حوزه صنعت و اصناف تکمیل می شود و در خصوص دیگر تسهیلات هم تصمیم گیری می شود.

فهرست