امضا تفاهم‌نامه همکاری میان خانه صمت جوانان ایران و انجمن فرانگران

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. امضا تفاهم‌نامه همکاری میان خانه صمت جوانان ایران و انجمن فرانگران

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و انجمن فرانگران، به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان‌یافته و بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره­‌ای و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، تفاهم‌نامه همکاری میان خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و انجمن فرانگران با موضوع ایجاد و توسعه همکاری­های آموزشی، علمی-پژوهشی، فناوری و خدمات آزمایشگاهی، به امضای احسان پیری، رئیس هیات مدیره خانه صمت جوانان و سید احسان مصطفوی‌نژاد، رئیس انجمن فرانگران رسید. در این نشست، بهروز فروتن، پیشکسوت صنایع غذایی کشور نیز حضور داشت.

بر اساس این تفاهم‌نامه، خانه صمت جوانان ایران متعهد شد زمینه‌ لازم جهت انجام بازدیدهای علمی و تحقیقاتی از مراکز، موسسات و کارخانه‌ها را برای اعضای انجمن فراهم کرده و در راستای شبکه‌سازی از متخصصان، مدیران جوان، کارآفرینان و تولیدکنندگان اقدام کند.

همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه، انجمن فرانگران به حمایت از طرح­های پژوهشی و فناوری، اولویت داده و استفاده از نتایج پژوهشی و تحقیقات دانشگاهی را برای رفع مشکلات در دستور کار قرار خواهد داد.

انجمن فرانگران با بهره‌گیری از تجربه پیشکسوتان صنایع مختلف و داشتن ۱۲۰ عضو رسمی و حدود ۱۸۰ برند از صنایع و کسب و کارهای مختلف شامل صنایع غذایی، گردشگری و هتلداری، صنایع خدماتی و فروشگاهی، انفورماتیک و ساختمانی، تلاش می‌کند با عقد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنها، در راستای رفع مشکلات و موانع تولید و صنایع گام بردارد.

فهرست