انتصاب معاون دیپلماسی اقتصادی خانه صمت جوانان

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. انتصاب معاون دیپلماسی اقتصادی خانه صمت جوانان

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در حکمی، رضا موسایی را به عنوان معاون دیپلماسی اقتصادی این تشکل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، در حکم احسان پیری برای موسایی آمده است: «نظر به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی، بر اساس ماده ۱۹ اساسنامه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به عنوان “معاون دیپلماسی” این تشکل به مدت یک سال منصوب می‌شوید. امید است با بهره‌گیری از دانش و تجربیات ارزنده در انجام وظایف محوله و ایفای نقش موثر در پیشبرد و تحقق اهداف امور حقوقی، موفق و موید باشید.»

موسایی درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های این معاونت گفت: با توجه به اهمیت موضوع دیپلماسی اقتصادی و تجاری در سطح کلان اقتصادی کشور و استمرار تحریم‌های ظالمانه غرب، تلاش خواهیم کرد در این معاونت، مسائل و ظرفیت‌هایی علمی و اجرایی این حوزه با تشکیل کمیسیون‌ها و کمیته‌‌های تخصصی، به طور جزئی‌تر بررسی شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تجارت با کشورهای همسایه و استفاده از بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری بالقوه آن‌ها، از اولویت‌های دولت سیزدهم است، توجه به گسترش روابط اقتصادی، شناسایی این ظرفیت‌ها و اقدام به‌موقع در جهت تأمین منافع کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این مهم نیز در دستور کار معاونت دیپلماسی اقتصادی خانه قرار دارد.

رضا موسایی دانش‌آموخته اقتصاد و دبیر دفتر مطالعات رونق تولید دانشگاه امام صادق(ع) است. ترجمه کتاب «اقتصاد روسیه» نوشته ریچارد کانلی، از جمله سوابق علمی اوست.

فهرست