برگزاری بیش از ۵۰ انتخابات اتحادیه‌های صنفی در آذربایجان‌غربی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. برگزاری بیش از ۵۰ انتخابات اتحادیه‌های صنفی در آذربایجان‌غربی

برگزاری بیش از ۵۰ انتخابات اتحادیه‌های صنفی در آذربایجان‌غربی

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، به نقل از خبرگزاری فارس: مدیرکل صمت آذربایجان غربی گفت: امسال در استان بیش از ۵۰ مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی برگزار شد.

سرتیپی مدیرکل صمت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نزدیک ۱۷ درصد اقتصاد در دست اصناف و اتحادیه‌های صنفی است و در طی ۲ سال گذشته در سطح استان نزدیک به ۴۱ هزار و نهصد و چهل و سه پروانه صنفی صادر شده است بطوریکه اشتغال قابل توجهی هم از بابت همین پروانه‌های صنفی در آذربایجان‌غربی ایجاد شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۳۸ هزار و هشتصد و پنج پروانه صنفی صادره کل استان نزدیک به ۳۰ درصد پروانه‌های صنفی طی دوسال اخیر صادر شده که نشان دهنده پویایی و حرکت خوب اقتصادی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی هستند که در استان نقش آفرینند.

مدیرکل صمت آذربایجان‌غربی ادامه داد: اصناف و اتحادیه‌ها در ایران خالص‌ترین بخش خصوصی است که از یک ضابطه باقاعده بنام قانون نظام صنفی برخوردارند و دارای انسجام خوبی بوده و نقش این قشر در موضوع مسئولیت‌های اجتماعی بسیار بینظیر و چشمگیر میباشد.

سرتیپی گفت: طرح موضوع اختصاص تسهیلات برای واحد‌های صنفی در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با عنایت به اینکه این کارگروه مختص حل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی است، نشان از اهمیت ویژه تیم اقتصادی استان به فعالین شاغل در حوزه اصناف میباشد.

وی عنوان داشت: امسال در آذربایجان‌غربی بیش از ۵۰ مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی برگزار شده است. ‌‌

فهرست