بیانیه اعلام حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از ائتلاف «تاد»

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. بیانیه اعلام حمایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از ائتلاف «تاد»

در آستانه دومین دوره انتخابات هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی، ائتلاف تاد با حضور جمعی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی موفق تشکیل شده است. هدف از این ائتلاف، بهبود و تسهیل فضای کسب و کار دیجیتال، تعامل با نهادهای حاکمیتی، پیگیری حذف طرح صیانت و ارائه طرح جایگزین توسط ذی‌نفعان، توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و متوسط و پیگیری مسائل صنفی است.

در حال حاضر در ایران بیش از 350 هزار کسب و کار در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند که کندی و قطعی گاه و بیگاه اینترنت از یک سو و محدودیت‌های ناشی از تصویب احتمالی طرح صیانت در مجلس از سوی دیگر، صاحبان این کسب و کارها را نگران و آینده این فعالیت‌ها را مبهم کرده است. برای مدیریت این شرایط به نفع کسب و کارها، یک اتحادیه قدرتمند و متشکل از مدیران آزمون پس داده نیاز داریم. فهرست مدیران گرد هم آمده در ائتلاف «تاد» در زمینه مواجهه با این چالش‌ها، امیدوارکننده است و با این ترکیب، می‌توانیم به آینده کسب و کارهای اینترنتی خوشبین باشیم.

از سوی دیگر، با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب، سال 1401 را «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده‌اند، جهت تحقق این شعار، نیازمند بستر اینترنتی قوی و قوانین حمایتگرانه برای فعالیت‌های دانش‌بنیان هستیم که فهرست ائتلاف «تاد» قابلیت تامین این نیازها را نیز در کسوت هیات مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی دارد.

از همه فعالان کسب و کارهای مجازی دعوت می‌کنیم برای ترسیم فردایی روشن‌تر در زمینه فعالیت‌های اقتصادی اینترنتی در کشور و با هدف کاهش نگرانی‌ها نسبت به آینده این فعالیت‌ها، با حضور در انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، به ائتلاف «تاد» رای داده و مشارکت سودمندی در این انتخابات داشته باشند.

فهرست