بیانیه خانه صمت جوانان ایران: حاکمیت به استقلال بخش خصوصی احترام بگذارد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. بیانیه خانه صمت جوانان ایران: حاکمیت به استقلال بخش خصوصی احترام بگذارد

بیانیه خانه صمت جوانان ایران: حاکمیت به استقلال بخش خصوصی احترام بگذارد

پس از درخواست تشکل های بخش خصوصی نسبت به احترام حاکمیت به رأی فعالان اقتصادی در انتخابات اتاق بازرگانی ایران، خبر های ضد و نقیض در ارتباط با برکناری حسین سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، جامعه فعالان اقتصادی، مجامع و تشکل های بخش خصوصی را در شوک بزرگی فرو برده و ابهاماتی در رابطه با استقلال بخش خصوصی بوجود آورده است.

امروز فعالان اقتصادی، بازرگانان و تولیدکنندگان دست در دست هم گام برداشته و اجماع داخلی را برای شکوفایی اقتصادی کشور بوجود آورده اند. ایستادگی همه جریان های فکری در بخش خصوصی و در کنار حاکمیت با یک هدف واحد آن هم آبادانی ایران عزیر اتفاق مبارکی است که انتظار می رود دولت محترم نسبت به آن خوش بین بوده و با روی گشاده از آن استقبال نماید و نه با دخالت های مستقیم موجب یأس و ناامیدی در میان این سربازان جنگ اقتصادی شود.

انتظار می رود همگان در شرایط فعلی در راستای تقویت همدلی و همگرایی تلاش کنند چرا که اعتقاد بخش خصوصی این است که کشور دارایی همه ایرانیان است و باید هر کدام از ما نقش خود را به بهترین شکل در جهت توسعه آن ایفا کنیم. قطعا به همکاری گرفتن سرمایه­های مالی و فکری بخش خصوصی برای رونق اقتصاد ملی، زمینه ساز توسعه پایدار خواهد بود.

از این روی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران همچون دو دهه گذشته در کنار فعالان اقتصادی و مسئولین کشور ایستاده است و ضمن دعوت به همدلی و وحدت در میان همه گروه های فکری خواستار حفظ آرامش در فضای اقتصادی کشور برای توسعه همه جانبه می باشد.

فهرست