تشریح دستاوردهای اقتصادی دولت توسط معاون اجرایی رئیس جمهور

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. تشریح دستاوردهای اقتصادی دولت توسط معاون اجرایی رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران ، محسن منصوری در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت، وعده وفا گفت: به لطف دولت خدمتگزار همه نقاط کشور به کارگاه بزرگ اقتصادی و کارآفرینی تبدیل شده است.

وی از رشد تولید، افزایش صادرات، رشد تراز تجاری و ایجاد اشتغال از طریق افتتاح طرح‌های بزرگ صنعتی خبر داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: طی دو سال گذشته شاخص رشد اقتصادی به ۴.۴ درصد رسید، همچنین نرخ تورم از ۶۰ به ۴۷ درصد کاهش یافت. بانک اعداد دستاوردهای مثبتی را نشان می‌دهند، اما اصلاً از آنها راضی نیستیم.

منصوری از تحویل ۱۰۰ هزار واحد مسکونی اقشار مختلف توسط رئیس جمهور سخن گفت و در ادامه اعلام کرد: رشد نقدینگی از حدود ۴۰ درصد به ۲۰ درصد رسیده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اقتصاد، کارآفرینی و اشتغال را در صدر اقدامات اقتصادی دولت اعلام کرد و افزود: با اینکه محدودیت منابع مالی داریم اما آن را به اهرمی تبدیل کرده‌ایم تا در خدمت اشتغال و سرمایه‌گذاری درآید. امروز وضعیت سرمایه‌گذاری و تمرکز فعالان اقتصادی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خوب است.

منصوری با نام بردن از کیف‌های سرمایه‌گذاری آنها را موجب کوتاه شدن مسیر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران دانست و افزود: ۸۵۰ بسته سرمایه‌گذاری بسیار هنرمندانه روی میز سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار داده شده است، این به معنای استقبال همه سرمایه‌گذاران از این بسته‌ها نیست بلکه به مفهوم اقدام دولت برای رفع موانع از پیش پای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای رغبت پیدا کردن کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است.

فهرست