تولیدکنندگان در خط مقدم مبارزه با کرونا

  1. خانه
  2. اخبار
  3. تولیدکنندگان در خط مقدم مبارزه با کرونا

 

دبیر هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران معتقد است تولیدکنندگان حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، در یک سال گذشته، نیازهای داخلی کشور را برآورده کرده و در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، عطاالله اشرفی اصفهانی در ارزیابی اقدامات انجام شده در کشور در زمینه مدیریت بحران کرونا اظهار کرد: حوزه‌های درمان و اقتصاد کشور در یک سال اخیر با شرایط بسیار سخت و پیچیده‌ای مواجه بودند. تحریم هم شرایط را پیچیده‌تر کرده و موجب شد فشار همه جانبه‌ای بر اقتصاد و نظام درمان کشور وارد شود.

دبیر هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان تهران با تاکید بر لزوم قدردانی از پرستاران، پزشکان و همه پشتیبانان حوزه درمان به دلیل تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در یک سال اخیر گفت: به لطف خدا در حال حاضر شرایط بهتر شده است و امیدواریم با همکاری مردم، وضعیت بهتر شود. قطعا مدیریت بحران کرونا نیازمند همکاری همه هموطنان است و اگر مردم همکاری ویژه با کادر درمان و وزارت بهداشت نداشته باشند، نمی‌توانیم پیروز این میدان شویم. البته ملت ایران همیشه پیروز بوده و قطعا این شرایط را هم به بهترین شکل، پشت سر خواهد گذاشت.

اشرفی اصفهانی با بیان اینکه حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت هم در یک سال اخیر با بحران کرونا و تحریم دست و پنجه نرم کردند، افزود: تولیدکنندگان بخش‌ خصوصی با فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، در یک سال گذشته پشتیبان کادر درمان بودند و نیازهای این حوزه را از تولید داخل برآورده کردند. درواقع در این یک سال، کارفرمایان و صنعتگران ما مانند همیشه پشتوانه کشور بوده و می‌توان گفت آنها هم در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند.

وی با بیان اینکه برخی کارخانه‌های کشور با چند هزار نیرو، در تلاش برای تامین نیازهای پزشکی و بیمارستانی در دوران کرونا هستند، گفت: باید قدردان این افراد بود که به عنوان صنعتگر، تولیدکننده و بازرگان، مانند سربازی برای کشور در حال فعالیت هستند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه بخش خصوصی در یک سال گذشته، چه در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و چه در حوزه تامین مواد غذایی و سایر بخش‌های مورد نیاز جامعه، در کنار مردم و در حال ارائه خدمت بود، افزود: امیدواریم در سال 1400 هم با همه توان و به کارگیری همه ظرفیت‌های سیستم تولید داخل کشور، بتوانیم پشتوانه‌ای برای نظام درمان باشیم.

 

 

فهرست