حاشیه های «اس ام اسی» و «تلگرامی» در نشست خبری معاون وزیر صنعت

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. حاشیه های «اس ام اسی» و «تلگرامی» در نشست خبری معاون وزیر صنعت

تهران – ایرنا – آخرین نشست خبری معاون وزیر صنعت در امور صنایع در سال 96 روز دوشنبه با حاشیه هایی همراه بود، از پیام های «اس ام اسی» مقام بالادست تا پرسش های تلگرامی از محسن صالحی نیا؛ اما چون گفت، «شما را به خدا نقل مطلب نشود»، امانتداری می کنیم.

** به گزارش ایرنا، محسن صالحی نیا که سابقه چهار سال همکاری با وزیر صنعت دولت یازدهم را در کارنامه دارد، به گفته خودش از ساعت 6 صبح از منزل خارج و 12 شب مراجعت می کند، اما همچنان انتظار و توقع اصحاب رسانه از وی بی پاسخ می ماند.
** معان وزیر در ابتدای این نشست خبری از خبرنگاران بابت پاسخگو نبودن به تماس های تلفنی و درخواست های مصاحبه عذرخواهی کرد و گفت: زمانی که فرصت باشد در حد توان جوابگوی پرسش های شما هستم.
** صالحی نیا در این نشست خبری از سوی پروین نباتی مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی و سلولزی،گلناز نصراللهی مشاورش، فرزاد خلفی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت و یاسر متاجی از کارشناسان روابط عمومی همراهی شد و اغلب توضیحات را بدون کمک همراهان ارایه کرد و در مواردی خانم مدیرکل به کمکش در پاسخگویی آمد.
** صالحی نیا به مدت بیش از 25 دقیقه گزارش عملکرد 9 ماهه امسال را که در سایت وزارتخانه نیز در دسترس عموم است، ارایه داد و سپس پرسش ها و پاسخ معاون وزیر به مدت بیش از 60 دقیقه بطول انجامید .
** موضوع نشست تنظیم بازار فولاد، مشکلات قطعه سازان خودرو با خودرو سازان، قرارداد سایپا سیتروئن، قرارداد رنو با ایدرو، شمار واحدهای تولیدی راکد، موضوع درخواست سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه خودرو، مشکلات شرکتهای هپکو و آذرآب از جمله سوالهای مطرح شده در این نشست بود.
** تعداد 11 خبرنگار فرصت طرح سئوال داشتند که با انصراف یکی و ارجاع سئوال دیگری به معاون ذیربط در مجموع 9 نفر فرصت طرح پرسش در این نشست را داشتند که از این نفرات خانم ها سه نفر و بقیه آقایان بودند.
** صالحی نیا که در این نشست به سوالها با رویی گشاده پاسخگو بود، در برابر یکی از پرسش ها به مزاح گفت: این را بپذیرید که از پاسخ خوب به شما خبرنگاران معذوریم.
** نشست عمومی خبرنگاران با معاون وزیر صنعت در امور صنایع پس از گذشت 90 دقیقه به اتمام رسید، اما تازه پرسش های اختصاصی شبکه های خبری و شماری از دیگر از اصحاب رسانه شروع شد که این هم متجاوز از 20 دقیقه بود.

فهرست