دفتر خانه صمت جوانان آذربایجان شرقی افتتاح شد

  1. خانه
  2. اخبار استان آذربایجان شرقی
  3. دفتر خانه صمت جوانان آذربایجان شرقی افتتاح شد

دفتر خانه صمت جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري و معاون وزیر صمت ، رئیس هیأت امنا و رئیس هیأت مدیره خانه صمت جوانان ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، دفتر خانه صمت جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري، معاون وزیر صمت، رئیس هیأت امنا و رئیس هیأت مدیره خانه صمت جوانان ایران روز پنجشنبه 22 تیرماه به طور رسمی افتتاح شد.
دراین جلسه ابتدا هریک از حاضران مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و سپس نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.
علی اقامحمدی، رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري در این نشست پس از شنیدن سخنان اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان با تمجید از فعالیت های خانه صمت جوانان گفت: فعالیت این مجموعه یک فعالیت بنیادین بوده و یک مجموعه خصوصی با نیروی جوان می باشد که ظرفیت بسیار مهمی به حساب می آید.
وی با بیان اینکه دولت خدمتگزار بخش خصوصی  است اظهار داشت: وظیفه دولت فراهم کردن شرایط برای بخش خصوصی است و بخش هایی که خارج از توان فعالان بخش خصوصی می باشد را باید دولت انجام دهد.

دولت موظف است مسائل و مشکلات بخش های خصوصی را برطرف و از طریق ساختار های مختلف آنها را حمایت کند.
وی افزود: تشکیلاتی که امروز با عنوان خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان ایجاد شده است بایستی جدی گرفته شده و مطالبات خود را از مسئولان پیگیری کنند چراکه پیشرفت و توسعه نیازمند مطالبه گری است.  امروز کار خیر کمک به همدیگر است و اگر خللی در همکاری ها صورت گیرد قطعا فعالیت ها عقب خواهد افتاد.
آقامحمدی با بیان اینکه فرصت برای افراد جوانتر فراهم شود، تصریح کرد: افراد جوان بایستی دانشجویان و دانش آموزان را هم به این سمت سوق دهند و برای داشتن چنین مجموعه هایی ترغیب شوند تا توسعه در ذهنشان شکل بگیرد. جوانی که از دبیرستان با این تفکر پیش می رود نگاهش عوض خواهد شد و در آینده موفق خواهد شد.
در پایان نیز هریک از اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان مطالبات و مشکلات خود را از رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري و معاون وزیر صمت انجام و گزارشی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این مجموعه را ارائه دادند.

 

فهرست