رئیس انجمن صنفی کارخانجات آردسازی و سیلوداران البرز : اصلی ترین هدف ما کسب رضایت مشتری

  1. خانه
  2. اخبار استان البرز
  3. رئیس انجمن صنفی کارخانجات آردسازی و سیلوداران البرز : اصلی ترین هدف ما کسب رضایت مشتری

ملک حسین آقاطاهر ، رئیس انجمن صنفی کارخانجات آردسازی و سیلوداران البرز و کاندیدای سومین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی البرز

کار در صنعت آرد و نان، توفیق و لطف الهی است که باید با دقت و ظرافت در تامین این کالای اساسی که جزء لاینفک سفره های مردم و اساسی ترین کالای سبد غذایی کشور محسوب می‌گردد؛ همراه باشد. بنده با افتخار به حضورم در این صنعت بعنوان نسل سوم آسیابانی تلاش می نمایم در گذار از تولید سنتی به نوگرایی در این کارخانه، کیفیت فدای تغییر تکنولوژی نگردد.
البته همانطور که بارها در مصاحبه،گزارش و عیب¬یابی ها برای تولید محصول بهتر، بنده و سایر همکاران مطرح کرده ایم : سیاستهای دولت در استفاده از گندم داخلی علی رغم عدم بهره مندی از کیفیت لازم درگندم تولیدی کشور و ممنوعیت واردات گندم خارجی و نیز دخالت در روند تعیین قیمت آرد و نان، مشکلات عدیده ای را در این مرحله برای صنعت آرد و نان تحمیل کرده است، بارها تاکید کرده ام که در شرایط فعلی، کارخانجات آرد کیمیاگری میکنند چراکه گندم داخلی از کیفیت لازم برای تولید آرد برای مصرف داخلی برخوردار نیست، درحالیکه باتوجه به ظرفیت بالای کارخانجات آرد، با سیاست گذاری صحیح و پشتیبانی دولت از صادرکنندگان این محصول باارزش ایران میتوانست در مدت کوتاهی قطب صادرات آرد با کیفیت در منطقه باشد که متاسفانه در این برهه از زمان،کاری بس دشوار است و کشورهای اروپای شرقی و روسیه و ترکیه این سهم را از آن خود کرده اند.
اصلی ترین هدف ما کسب رضایت مشتری است. تامین خواسته مشتری در اولویت بر تمام منافع کارخانه اعم از فروش بیشتر یا سود اقتصادی قرار دارد و سعی مان بر این است که علی رغم موانع کوچک و بزرگی که سرراهمان قرار دارد برند آرد ستاره را در صدر و جایگاه اصیلش نگه داریم.
هدف ما بر این بوده است که محیط کارخانه را از یک واحد تولیدی به دانشگاهی کاربردی تبدیل نماییم که با تلفیق تجربه¬ی آقایان ابوالقاسم مرتضوی، پدرم(مرحوم هادی آقاطاهر) و محمدرضا مرتضوی از موسسین این کارخانه و پیشکسوتان صنعت آرد ونیز همگام با پیشرفتهای علمی و تکنولوژیکی ضمن بهبود کیفیت آرد ستاره به کمک نانوایان بشتابیم تا هرچه بیشتر در پخت نان خوب و خدمت رسانی در این عرصه سهیم باشیم.
بعنوان مدیرعامل و سهامدار این واحد تولیدی معتقدم، عشق و معنویت در تولید و محترم دانستن این محصول بابرکت، سرمایه اصلی ماست، همچنین از نظر من یکی از اصلی ترین عوامل پیشرفت کارخانه آرد ستاره کردان، کار گروهی و هماهنگ همکاران در تمام بخشهاست، بنابراین ضمن فراهم نمودن شرایط کاری بهتر و ایجاد موقعیت کسب تجربه و ارائه راهکارهای خلاقانه برای تمام همکاران که از دیدگاه من، هریک سهمی بزرگ در روند رشد و البته کیفیت محصول تولید شده دارند،در قالب تیمی یکپارچه و همدل برای پیشرفت روزافزون و دستیابی به اهداف کارخانه تلاش میکنیم.
نظر به موفقیت کارخانه در ارائه آرد باکیفیت و حفظ جایگاه معنوی برند آرد ستاره در میان مشتریان که مرهون الطاف پروردگار و تلاشهای شبانه روزی و دلسوزانه تک تک پرسنل این واحد تولیدی است، جا دارد از یکدلی و همراهی دوستان و همکاران مشغول به فعالیت در این مجموعه، قدردانی نمایم.

فهرست