رئیس خانه صنعت جوانان ایران: بخش تولید با اتکا به جوانان به پویایی رسیده است

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. رئیس خانه صنعت جوانان ایران: بخش تولید با اتکا به جوانان به پویایی رسیده است

حسین زاهدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج افزود: اکنون ۲ هزار جوان نخبه در بخش تولید و تجارت عضو خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران هستند که طبق برنامه ریزی تا سال ۱۴۰۵ شمار این افراد به بالای پنج هزار نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: این تشکل با حمایت مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی که زیر ۴۰ سال سن دارند، زمینه را برای ورود آنان به عرصه مدیریت تولید کلان خصوصی فراهم می‌کند.

زاهدی گفت: در زمان حاضر یک هزار و۳۷۰ واحد تولیدی دانش بنیان و بازرگانی زیر پوشش خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران هستند که بخشی از تولیدات این مراکز به کشورهای مختلف جهان صادر می‌شود.

رئیس خانه صنعت جوانان ایران: بخش تولید با اتکا به جوانان به پویایی رسیده است

وی یادآور شد: برخی شرکت‌های تولیدی عضو خانه صنعت، معدن وتجارت جوانان ایران، صادرات محصولات به بیش از ۷۵ کشور جهان را دارند که در این شرایط تحریمی حرکتی کم نظیر در نوع خود به شمار می‌رود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران بیان کرد: حمایت مدیران و کارشناسان جوانان و نخبه به عنوان بازوان تولید، اشتغال آفرینی و مولدان کسب و کارهای نوین مهم‌ترین برنامه این تشکل خصوصی است.

وی برقراری ارتباط با بازرگانان و تشکل‌های تجاری خارجی برای معرفی محصولات شرکت‌های دانش بنیان ایرانی را یکی از برنامه‌های خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برشمرد و گفت: توسعه صادرات با هدف کمک به رونق تولید و اقتصاد کشور از فعالیت محوری خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران است.

زاهدی با بیان اینکه تاکنون در ۱۸ استان کشور خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان شکل گرفته است، گفت: تلاش برای تاسیس دفاتر این خانه در سایر استان‌ها ادامه دارد.

وی برگزاری رویدادهای تجاری با هدف برقراری ارتباطات با کشورهای مختلف جهان و معرفی تولیدات جوانان نخبه ایرانی را از برنامه‌های محوری خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران برشمرد.

فهرست