رئیس هیئت امناء خانه صنعت،معدن و تجارت جوانان ایران عنوان کرد دانش بنیان صنعت واقعی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. رئیس هیئت امناء خانه صنعت،معدن و تجارت جوانان ایران عنوان کرد دانش بنیان صنعت واقعی

رئیس هیئت امناء خانه صنعت، معدن و جوانان ایران یادآور شد: دلیل اصلی برگزاری اولین همایش تولید، دانش بنیان حامی محیط زیست در سال جاری نیز همین نگاه دلسوزانه است که باید جدی گرفته شود. وی افزود: ما نباید گمان کنیم سریع و فوری قادر به کسب امتیازات واحد های دانش بنیان خواهیم شد این مسیر طولانی اما در دراز مدت پرفایده است .

صدری خاطرنشان ساخت: ما باید دستورالعمل ها و حمایت‌های جدی را به همراه آموزش و جلسات فشرده و متوالی برای صنعت و تولید خود و دلسوزان این پروژه داشته باشیم تا نتایج لازم را با حوصله کسب کنیم. نامبرده هشدار داد: در عین حال که این مراسم و همایش ها را عامل تحرک بخشی واحدهای تولیدی در چهارچوب صنعت دانش بنیان می‌دانیم اما از پاره عملکردهای منفی در این حوزه نیز نباید غفلت کنیم چرا که ریل گذاری را از خط ویژه خارج می‌کند.

بر اساس اظهارات صدری در واقع و در یک جمله عوامل و صاحبان سودجو از صنعت دانش‌بنیان را باید شناسایی و حذف کنیم تا واحدهای سزاوار و محق در این صنعت آسیب نبینند . رئیس هیئت امناء خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با اشاره به حضور صاحبان واحد ها و برند های صنعتی در این همایش تاکید کرد: این تولیدکنندگان و فعالان صنعتی با اعتقاد به لزوم جهش و نوآوری در واحدهای تحت مدیریت خود در این همایش حضور یافته که این خود قدم بزرگی است.

صدری با تشکر و سپاس از علاقمندی صاحبان این برندها در عرصه همایش گفت: تقدیر و تجلیل از این گروه اولین قدم برای بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی و تولیدی است که انشالله در ادامه کار با حمایت از طرح های نو و دانش بنیان مشکلات خود را به حداقل برسانند. وی متذکر شد: طبیعی است که وقتی تحول و نوآوری در یک صنعت و پروژه تولیدی پیش می‌آید به صورت اتوماتیک و خودکار محیط زیست نیز مورد حمایت قرار می گیرد. واضح است که صنعت دانش بنیان پشتیبان محیط زیستاست

صدری با اظهار امیدواری نسبت به توسعه این اهداف در صنعت و تولید کشور تصریح کرد: همایش امروز با توجه به حمایت و حضور مسئولان و مقامات ارشد کشور در این گردهمایی نویدبخش آینده بهتر صنعت کشور است و باید قبول کنیم حمایت از صنعت دانش بنیان آینده و رونق بهتر تولید را در کشور به ارمغان می آورد.

 

فهرست