سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «احسان آقائی ملایری» را به عنوان سرپرست دفتر رسانه این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، آئین تکریم و معارفه سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت امروز با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و «غلامحسین مقیمی» مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی، در محل این وزارتخانه برگزار شد.

علی‌آبادی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «حسین لطفی» مدیرکل پیشین دفتر رسانه وزارت صمت، در حکمی «احسان آقائی ملایری» را به‌عنوان سرپرست دفتر رسانه این وزارتخانه منصوب و معرفی کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در ادامه بر توجه ویژه به جهاد تبیین در بخش اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای وزارتخانه، بر تعامل هرچه بهتر و بیشتر این دفتر با رسانه‌ها تاکید کرد.

در حکم وزیر صمت خطاب به سرپرست دفتر رسانه آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و شایستگی و سوابق جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست دفتر رسانه» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن برقراری تعامل سازنده و موثر با اصحاب رسانه و ارتباطات جمعی و با همکاری همه حوزه‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی، نسبت به فراهم آوردن زمینه ارتقای کفی و کیفی فعالیت‌ها و امورات محوله منطبق با مبانی حقوق و قانونی اقدام و در تحقق اهداف و اعتلای جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشور کوشا باشید.»

آقائی ملایری دانش‌آموخته دانشگاه تهران، مسوولیت‌هایی در سطوح مختلف و در حوزه‌های ارتباطات، رسانه و روابط‌عمومی داشته است. وی پیش از انتصاب به‌عنوان «سرپرست دفتر رسانه» وزارت صمت، با سمت مدیر ارشد ارتباطات و بازار، در گروه مپنا فعالیت داشته است.

فهرست