آمادگی ایران در «تجارت بدون کاغذ فرامرزی» ارزیابی می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. آمادگی ایران در «تجارت بدون کاغذ فرامرزی» ارزیابی می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از دستگاه­‌ها، سازمان­‌ها، مؤسسات و پژوهشگران خواست طرح‌های پیشنهادی برای ارزیابی آمادگی کشور در «تجارت بدون کاغذ فرامرزی» را به این مرکز  ارسال کنند تا به سازمان ملل ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نقل از شاتا، سازمان توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: فراخوانی از سوی کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد در آسیا و اقیانوسیه موسوم به اسکپ (escap) جهت ارائه طرح‌های پیشنهادی مطالعاتی برای ارزیابی آمادگی کشور در تجارت بدون کاغذ فرامرزی در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارسال شده است.

این فراخوان با هدف ارزیابی آمادگی کشورها بر اساس شاخص‌های تعیین­‌شده در کارگروه‌های راهبردی بین­‌الدولی فنی و حقوقی کمیسیون مذکور برنامه‌ریزی شده است.

در این فراخوان آمده است: با توجه به اینکه حضور در این فراخوان بین‌المللی، علاوه بر اهمیت ملی به دلیل حضور نمایندگان اصلی و فنی کشورهای عضو، فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و عرضه توانمندی­‌های کشور  فراهم خواهد آورد، خواهشمند است در صورت تمایل، طرح­‌ها و پیشنهادات منتخب تحت حوزه نظارتی خود یا هر یک از سازمان­‌های متبوعه را تهیه و تا پایان روز اداری شنبه، چهارم اردیبهشت سال جاری از طریق پست الکترونیکی International-Affairs@ecommerce.gov.ir به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارسال کنید تا سایر مراحل بررسی و ثبت در لیست پروژه­‌های شرکت‌‌کننده انجام شود.

فهرست شاخص­ های حقوقی و فنی برای ارزیابی آمادگی کشورها از طریق آدرس www.readiness.digitalizetrade.org در دسترس علاقه‌مندان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه هماهنگی، شماره تلفن 41031337(021) و پست الکترونیکی اعلام شده، آماده پاسخگویی است.

فهرست