فراخوانی برای ساخت نانوپوشش‌های سخت با تجهیزات صنعتی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. فراخوانی برای ساخت نانوپوشش‌های سخت با تجهیزات صنعتی

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی فراخوانی برای طرح‌های پیشنهادی با موضوع پلتفرم فناوری نانوپوشش‌های سخت با استفاده از تجهیزات صنعتی PVD منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) جهت توسعه‌ همکاری‌های فناورانه، توسعه‌ کاربردها و محصولات مبتنی بر نیاز صنعت در حوزه‌ نانوپوشش‌های سخت در قالب پروژه‌ فرصت صنعتی و پایان‌نامه‌های صنعتی، از محققان و متخصصان این حوزه دعوت به همکاری کرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را از طریق سایت ICAN تا 30 مرداد ماه جاری ارسال کنند.

محورهای این فراخوان شامل “توسعه‌ نانوپوشش‌های سخت با کاربردهای صنعتی و تجاری” و “انطباق و اثبات کارایی نانو پوشش‌های سخت برای فرصت‌های صنعتی” تعیین شده است.

آیکان (ICAN) برای تسهیل فرآیند همکاری‌های فناورانه برای طرح‌های ارسالی، حمایت‌ها و تسهیلاتی در نظر گرفته است که از جمله‌ آنها می‌توان به بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاهی صنعتی پوشش‌دهی، دریافت مشاوره فنی و کسب و کاری، تأمین کامل هزینه‌های مواد اولیه، تأمین هزینه‌های آزمایش، مشخصه‌یابی و اثبات کارایی، دریافت امکانات تحقیقاتی و آموزشی اشاره کرد.

ICAN تیرماه امسال با حضور فعالان حوزه‌ نانوپوشش نشست‌هایی را برگزار کرد. هدف از این سلسله نشست‌ها توسعه‌ این فناوری با کمک اساتید و متخصصان این حوزه بوده است.

بر اساس اعلام ستاد نانو، مرکز صنعتی‌سازی نانو فناوری کاربردی با حضور و مشارکت 6 شرکت دانش‌بنیان در زمینه‌ فناوری نانو از شهریورماه 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز با تمرکز بر 6 پلتفرم فناوری نانو پوشش‌های سخت، نانو کامپوزیت پلیمری، نانو کاویتاسیون، نانو الیاف، پلاسمای سرد و نانو مواد با ارائه‌ حمایت‌های مادی و معنوی خود در فراهم کردن زمینه‌ نوآوری و ایده‌پردازی برای پژوهشگران علاقه‌مند در این حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

فهرست