معاون وزیر صمت: ۷۶۰ طرح در شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. معاون وزیر صمت: ۷۶۰ طرح در شهرک‌های صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران ، فرشاد مقیمی در آیین افتتاح فاز اول شرکت فولاد تجارت صدرا در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز با اشاره به اینکه استاندار خوزستان نگاه ویژه‌ای به توسعه صنایع کوچک در استان دارد اظهار کرد: مقرر شده تا همکاری و برنامه ریزی خوبی در استان برای توسعه صنایع کوچک و پایین دستی انجام شود.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۹۵ واحد صنعتی در کشور احیا شدند که باعث ایجاد هفت هزار و ۵۹۵ شغل گردید.

معاون وزیر صمت یکی از سیاست‌های این سازمان را افزایش ظرفیت تولید صنایع دانست و افزود: ۲۵۰ واحد تولیدی در کشور شناسایی شدند که تا ۵۰ درصد امکان رشد تولید داشتند، اقدامات خوبی برای این واحدها صورت گرفته است. وی از بانک‌ها برای تامین منابع ثابت و گردش واحدهای تولیدی خواست که نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه ۴۹ هزار طرح در شهرک‌های صنعتی کشور در دست ساخت است بیان کرد: سه هزار و ۳۰۰ طرح در کشور پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارند که از این تعداد سهم استان در این بخش ۱۲۰ طرح است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های‌های صنعتی ایران همچنین دیداری با استاندار خوزستان در پیرامون توسعه صنایع کوچک و بررسی مشکلات آن‌ها داشتند.

فهرست