نخستین همایش ملی تولید دانش‌بیان، حامی محیط زیست برگزار شد.

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. نخستین همایش ملی تولید دانش‌بیان، حامی محیط زیست برگزار شد.

اولین همایش تولید ملی دانش‌بنیان، حامی محیط زیست به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران دیروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، این همایش در راستای عمل به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با هدف ایجاد بسترهای لازم برای رونق اشتغال دانش‌بنیان و تاکید بر مزیت‌های محیط زیستی این فعالیت‌ها از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در سالن همایش‌های هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

این رویداد که با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، داریوش گل‌علیزاده، سرپرست مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست و برخی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، صاحب‌نظران و پژوهش‌گران حوزه‌های مرتبط  برگزار شد و موضوعاتی مانند «تولید دانش‌بنیان، دوستدار محیط زیست»، «شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیریت مصرف انرژی»، «تولید دانش‌بنیان و مسئولیت اجتماعی» و «اقتصاد دانش‌بنیان و حل مشکل بیکاری» مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و جوانان صاحب ایده که تولید آنها دوستدار محیط زیست و با سیاست‌های محیط زیستی کشور همسو هستند نیز از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش بود.

فهرست