هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب برگزار شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب برگزار شد

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب برگزار شد

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب با معرفی و اعطای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب به ۹ چهره برتر کارآفرینی، کسب‌وکار و اقتصاد توسط اتاق بازرگانی تهران برگزار شد و محمد اسماعیل قدس رئیس هیات مدیره هلدینگ افق دلپذیر به عنوان کارآفرین برتر صنعت غذا موفق به دریافت لوح و نشان امین الضرب شد.
در این مراسم کارآفرینان برتر، پیشکسوتان صنعت و مروجان اقتصاد آزاد رقابتی با محوریت بخش خصوصی به جامعه ایران معرفی می‌شوند و از دستاوردها و یک عمر فعالیت مستمر و اثربخش آنها در اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی تقدیر می‌شود.
بر اساس این گزارش؛ تعداد کارآفرینان ثبت‌نامی برای رقابت از طریق سایت اتاق تهران ۱۰۰ نفر و تعداد کارآفرینان معرفی شده به هیئت داوران از سوی تشکل‌های بخش خصوصی ۶۲۰ نفر بودند که تعداد کل پرونده‌های داوری شده به ۷۲۰ پرونده رسید و داوری اولیه با ۱۰ شاخص در حوزه‌های صنعت، تجارت، بانک و بیمه، حمل‌ونقل، استارت‌آپی(نوآفرین)، خدمات، اقتصاددانان، پژوهشگران و پیشکسوتان انجام شد.
در مرحله اول از ۷۲۰ پرونده، ۱۰۰ پرونده، در مرحله دوم ۵۰ پرونده با بالاترین امتیاز و در مرحله نهایی 9 نفر به عنوان چهره‌های برگزیده انتخاب شدند.
از این 9 نفر، ۳ نفر برنده تندیس امین‌الضرب (دو کارآفرین برتر و یک مدیر باسابقه اقتصادی)، ۵ نفر صنعتگر و کارآفرین و پیشکسوت برنده لوح و نشان امین‌الضرب و یک اقتصاددان هم به دلیل پاسداشت فعالیت در حوزه آموزش و سیاستگذاری اقتصادی وترویج اقتصاد آزاد رقابتی برنده نشان امین‌الضرب شدند.
اسامی برندگان:
مسعود صرامی، بنیانگذار شهرک سلامت و سیتی سنتر اصفهان
هایده شیرزادی، موسس و مدیرعامل شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه
محمد اسماعیل قدس، رییس هیئت مدیره شرکت کدبانو (دلپذیر) و پخش پگاه
سید محمد موسوی گروه بهداشتی فیروز
رسول بیوک، مسئول کارخانه شکلات‌سازی آیدین
مجید راهب، بنیان‌گذار گروه صنعتی راهب
فریدون مهبودی، پدر بیوتکنولوژی دارویی و کارآفرین برتر
مسعود خوانساری، رئیس سابق اتاق تهران و بنیان موسسه امین الضرب
از این ۸ نفر، ۳ نفر برنده تندیس امین‌الضرب (دو کارآفرین برتر و یک مدیر باسابقه اقتصادی) و ۵ نفر صنعتگر و کارآفرین و پیشکسوت برنده لوح و نشان امین‌الضرب شدند.
همچنین مسعود نیلی اقتصاددان برجسته و استاد بازنشسته دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف به به دلیل فعالیت در حوزه آموزش و سیاستگذاری اقتصادی و ترویج اقتصاد آزاد رقابتی برنده نشان امین‌الضرب شد.

 

فهرست