هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران آغاز بکار کرد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران آغاز بکار کرد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت روز شنبه با مشارکت 180 شرکت خارجی از 11 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این نمایشگاه که با حضور «منصور معظمی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) افتتاح شد، بیش از 560 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
«محمد خضرایی قهرمانی» مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو در گفت و گو با ایرنا درباره این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت در فضایی افزون بر 30 هزار مترمربع و در هفت سالن و فضای باز برپا شده است.
وی گفت: آلمان، هند، چین، تایوان، روسیه، ژاپن، الجزایر، سوئیس، ایتالیا، جمهوری چک و فرانسه کشورهایی هستند که در کنار شرکت های ایرانی، جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده اند.
آشنایی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش های مختلف صنعت، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی، بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ و کوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده است.
هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران تا 24 مهرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

فهرست