وزارت صمت به درگاه ملی مجوزها متصل شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. وزارت صمت به درگاه ملی مجوزها متصل شد

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت با بیان اینکه در روزهای اخیر اتصال آزمایشی و تکمیلی سامانه‌های وزارت صمت به درگاه ملی مجوزها آغاز شد، گفت: با اقدامات انجام شده، سامانه‌های وزارت صمت از 15 اسفند به درگاه ملی مجوزها متصل شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نقل از فارس، سید مهدی نیازی اظهار کرد: موضوع پیوستن دستگاه‌های مختلف به درگاه ملی مجوزها، از سال گذشته مصوب شد اما دستگاه ها با تأخیر کار را دنبال می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه باید تا 18 اسفند امسال اتصال دستگاه‌ها به سامانه صدور مجوزها انجام شود، گفت: زمانی که دولت جدید مستقر شد وزارت اقتصاد با معاونت‌های وزارت صمت ارتباط مستقیم داشتند اما روابط چندانی شکل نگرفت تا زمانی که اینجانب مسئولیت محیط کسب و کار را در وزارت صمت بر عهده گرفتم‌.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت افزود: بنابراین دو نوع کار تعریف شد که یکی از آنها تکمیل فرم ها و کاربرگ هایی بود که وزارت اقتصاد خواستار بود تا دستگاه ها آن را تکمیل کنند بنابراین معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت این موضوع را در دستور کار قرار داد و تیمی برای این موضوع مستقر و کارها را سازماندهی کرد تا اینکه در همه بخش‌های وزارت صمت این فرم ها تکمیل و کار انجام شد.

نیازی ادامه داد: کار دوم و مهم تعریف شده دیگر در معاونت مذکور،  اتصال سامانه‌های وزارت صمت به درگاه ملی صدور مجوزها بود که برای این منظور نیز برنامه‌ریزی‌های لازم به سرعت انجام و کار به صورت ویژه پیگیری شد؛ در‌باره تکمیل فرم‌ها و کاربرگ‌ها جمع بندی‌ها انجام شده و 16 اسفند هیات مقررات زدایی برگزار می‌شود تا فرم ها و کاربرگ‌ها به تصویب برسد.

وی درباره اتصال سامانه‌های وزارت صمت به درگاه ملی مجوزها، اظهار کرد: سامانه‌های وزات صمت به درگاه ملی مجوز ها متصل شده است و مراحل نهایی به اتمام است و براین اساس از 15 اسفند اتصال سامانه‌های وزارت صمت به درگاه ملی مجوزهای وزارت اقتصادی عملیاتی می‌شود.

فهرست