وزارت صنعت و اتاق بازرگانی درباره نظام پیمانکاری تفاهم کردند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. وزارت صنعت و اتاق بازرگانی درباره نظام پیمانکاری تفاهم کردند

تفاهمنامه همکاری مشترک سازمان صنایع کوچک و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با محور طرح ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران (آی.اس.پی.ایکس) امروز (یکشنبه) امضا شد.

 

به گزارش ایرنا از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، «صادق نجفی» معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و «غلامحسین شافعی» رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران این تفاهمنامه را امضا کردند.
هدف از امضای این تفاهمنامه گسترش همکاری ها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها و امکانات موجود برای تقویت و توسعه صنایع کوچک با رویکرد توسعه فعالیت های پیمانکاری در نظام بین المللی است.
این تفاهمنامه همکاری همزمان با نشست شورای روسای اتاق‌های سراسر کشور بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی امضا شد.
مدل توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی یکی از روش های عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط بویژه در زمینه پیمانکاری صنعتی است.
نجفی اجرای طرح ملی توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران و توسعه خوشه های صنعتی را از مهمترین برنامه های این سازمان برای تقویت و رشد صنایع کوچک برشمرد.
به گزارش ایرنا، 85 هزار واحد صنعتی در کل کشور فعالیت می کنند که 92 درصد آنها را صنایع کوچک با اشتغالی افزون بر یک میلیون و 300 هزار نفر تشکیل می دهند.

فهرست