پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان امروز برگزار می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان امروز برگزار می‌شود

پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، امروز 21 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، سید علی صدری، دبیر پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، ضمن اعلام خبر برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره از چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت، شهرک نمونه صنعتی، خوشه نمونه صنعتی، مدیران جوان و تولیدی‌های برتر تقدیر می‌شود.

صدری  با بیان اینکه جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان، از سال 1386 هر سال از سوی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و با حضور نمایندگانی از دولت و بخش خصوصی برگزار شده است، یادآور شد: در جشنواره امسال نیز مقاماتی از دولت، قوه قضاییه، مجلس تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

به گفته دبیر پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، این جشنواره به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، از ساعت 17 یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

فهرست