پنجمین کنفرانس هلدینگ اسفند 1400 برگزار می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. پنجمین کنفرانس هلدینگ اسفند 1400 برگزار می‌شود

پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، مهدی مومن‌زاده، دبیر کمیته علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، ضمن اعلام خبر برگزاری این کنفرانس افزود: پنجمین دوره کنفرانس با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، اسفند امسال در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این کنفرانس را ارزیابی و رتبه‌بندی هلدینگ‌ها و گروه شرکت‌های کشور و معرفی هلدینگ‌های برتر به سرمایه‌گذاران و جامعه هدف تخصصی عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در قوانین کشور، شرکت‌های مادر از شرکت‌های هلدینگ تفکیک نشده‌ و هلدینگ‌ها به عنوان نهاد مالی شناسایی شده‌اند، در این جشنواره تلاش می‌شود هلدینگ‌ها (شرکت‌های مادر) و گروه شرکت‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. بدین ترتیب شرکت‌های تولیدی و خدماتی هم که به مدیریت و کنترل شرکت‌های زیرمجموعه خود می‌پردازند، تحت پوشش کنفرانس قرار خواهند گرفت.
به گفته دبیر کمیته علمی پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، «روش‌های تامین مالی در هلدینگ‌ها»، «حاکمیت شرکتی و حسابرسی داخلی در هلدینگ‌ها» و «الگوهای سرپرستی و مدیریت استراتژیک»، عنوان برخی کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی این کنفرانس است.
مومن‌زاده یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ می‌توانند برای اطلاع از شرایط حضور و ثبت نام در این کنفرانس، به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی www.himty.ir مراجعه کنند.
به گفته وی، به شرکت‌کنندگان در پنجمین کنفرانس بین‌المللی هلدینگ، گواهینامه بین‌المللی مدیریت هلدینگ و گروه شرکت‌ها داده خواهد شد.

فهرست