پیام تبریک هیات رئیسه خانه صمت جوانان به ابراهیم رئیسی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. پیام تبریک هیات رئیسه خانه صمت جوانان به ابراهیم رئیسی

هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در پیامی، انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور منتخب ملت ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

«جناب آقای ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور منتخب ملت ایران
ضمن عرض سلام، انتخاب شما با رای قاطع مردم به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب، جنابعالی و مردم شریف ایران تبریک می‌گوییم.
حضور گسترده و پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رای در روز 28 خرداد، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ رشادت‌های هموطنان شریفمان رقم زد و نشان داد ملت ایران، در اوج مشکلات و فشار اقتصادی، به آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وفادار بوده و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گوش جان سپرده‌اند.
کارنامه پربار شما در احیای صنایع راکد و بازگرداندن کارخانه‌های تعطیل شده به چرخه حیات، نشان از توجه ویژه به صنایع و آشنایی جنابعالی با نقش حیاتی این بخش در رونق اقتصادی کشور دارد. به پشتوانه این کارنامه، امیدواریم اکنون که سکان هدایت و فرماندهی کشور برای چهار سال به جنابعالی سپرده شده است، شاهد رونق بیشتر تولید و سرعت گرفتن چرخ اقتصاد کشور باشیم. با توجه به رای بالا و قاطع شما و حضور مقتدرانه در مسند ریاست جمهوری، امیدواریم هرچه زودتر شاهد تحقق شعارهای انتخاباتی جنابعالی در زمینه حمایت از محرومان، عدالت‌محوری و توسعه اقتصادی متوازن در کشور باشیم.
با آرزوی توفیق روزافزون
هیات رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران»

فهرست