پیام رئیس هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران به مناسبت دهم تیرماه روز “صنعت و معدن”

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. پیام رئیس هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران به مناسبت دهم تیرماه روز “صنعت و معدن”

بسم الله الرحمن الرحیم
با استعانت از درگاه پروردگار متعال همواره شاکریم که در آستانه بیست سالگی تاسیس خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران که تشکلی سیاسی و غیر انتفاعی است ، دهم تیرماه روز ” صنت و معدن” را با نهایت احترام گرامی داشته و تبریک و تهنیت خود را به کلیه فعالان خدوم و محترم حوزه مزبور تقدیم نماییم.

شعار حکیمانه سال ۱۴۰۱ که توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان “تولید؛دانش بنیان،اشتغال آفرین” نامگذاری گردید ، نوید بخش آن است که همه ارکان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران به فکر باشند و همت بگمارند تا بهترین مسیر در راه “تعالی تولید” را هموار سازند.

این تفکر و اقدام می تواند اقتصاد کلان میهنمان را در صورت پویایی و رشد متحول ساخته و متعاقب آن ثبات اقتصادی و سیاسی ، تقویت سطح اعاشه عمومی و رفاه ملت را شاهد باشیم.

پوشیده نیست که صنعت ایران عزیزمان در سنوات گذشته دچار فراز و فرودهایی گشته و نیاز هر روزه ای که برای رشد ، توسعه و اعتلای صنعت کشور محسوس است توجه به عنصر اساسی “تولید” با هموار نمودن مسیر از طریق حذف واسطه گری ، کنترل صحیح واردات ، اعطای تسهیلات ارزان و امکانات کالایی و خدماتی و حذف قوانین تمرکز گرا و رانت ساز به منظور جذب حداکثری علاقه مندان ، دغدغه مندان و صاحبان صنایع بوده و می بایست همواره در این راه مجاهدانه گام های بلند و استوار برداشته شود.

امید است که دولت محترم با تمام توان و قوا نسبت به تحقق رهنمودها و دغدغه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب که به آن اشاره شد ، گام های استوار و بلندی برداشته و نسبت به تعالی عرصه “تولید ملی” با تفکر توسعه محور اقدام نموده و در این راه از ظرفیت گران بهای نیروی جوان و نخبه کشورمان نهایت استفاده را ببرد.

خانه صنعت ،معدن و تجارت ایران با افتخار اعلام می نماید در راستای تقویت فکری و اجرایی عرصه صنعت و معدن کشورمان از هیچ کمکی به کارگزاران و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نبوده و در صورت امکان با تمام ظرفیت در هم افزایی توسعه صنعت و تولید پیشگام خواهد بود.

در پایان مجددا این روز مبارک را خدمت ملت شریف ایران و فعالان و دست اندرکاران حوزه صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و پیروزی روز افزون صنعت و صنعتگر کشورمان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت می نماییم.

احسان پیری
رئیس هیات مدیره خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران
۱۴۰۱/۰۴/۱۰

فهرست