بازدید 7362 نفر از همایش مجازی «تامین مالی»

  1. خانه
  2. اخبار
  3. بازدید 7362 نفر از همایش مجازی «تامین مالی»

همایش بین‌المللی«تامین مالی» با شرکت و بازدید ۷۳۶۲ نفر از کشورهای مختلف، در سه بخش مدل‌های مطلوب تأمین مالی، مدیریت ریسک و نقش فینتک‌ها در گسترش و تامین بازارها، 27بهمن‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، امین آذریان، دبیر کمیته اجرایی همایش بین‌المللی «تامین مالی» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همایش تامین مالی به طور برخط (آنلاین) برگزار شد، 913  نفر به طور همزمان و ۷۳۶۲ نفر در مجموع، از ایران و کشور‌های مختلف جهان در این همایش شرکت و از برنامه‌های آن بازدید کردند.

وی استقبال مردم و سرمایه‌گذاران را از این همایش بی‌سابقه دانست و افزود: همایش بین‌المللی«تامین مالی» با رویکردی علمی برای رویارویی با مسائل اقتصادی، با سخنرانی مدیرانی از کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، هندوستان و اتریش، در سه محور مدل‌های مطلوب تامین مالی، مدیریت ریسک، نقش فینتک‌ها در گسترش و تامین بازارها برگزار شد.  ترافیک مصرف شده بازدیدکنندگان از این همایش در طول برگزاری، 4.9 ترابایت بوده و 138 گیگابایت بیشترین ترافیک همزمان بازدیدکنندگان در زمان برگزاری همایش بود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران درباره جزئیات برپایی همایش «تامین مالی» گفت: این همایش با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه ایران و مدیران ارشد چندین نهاد مالی بین‌المللی، روز 27 بهمن‌ به طور برخط و با ترجمه همزمان فارسی و انگلیسی و همچنین لینک جنرال در قالب لایو برگزار شد.

وی اضافه کرد: این همایش ساعت 14 دوشنبه 27 بهمن با سخنرانی دکتر حسین عبده تبریزی، عضو سابق شورای عالی بورس افتتاح شد. همچنین دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، جوزف لوفکین، مدیرعامل و موسس شرکت سرمایه‌گذار جکسیم(انگلیس) و دکتر بهادر بیژنی، مشاور ریاست سازمان بورس در امور بین‌الملل و جذب سرمایه‎گذاری خارجی سخنرانی کردند.

جزئیات پنل مدل‌های مطلوب تامین مالی

دبیر اجرایی همایش بین المللی تامین مالی، در معرفی پنل‌های تخصصی این همایش گفت: پنل نخست این همایش با عنوان «مدل‌های مطلوب تامین مالی» ساعت 14:50 اجرا شد. در این پنل دکتر سعید اسلامی بیدگلی، عضو شورای عالی بورس و دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران به عنوان رئیس پنل سخنرانی کرد و در ادامه به ترتیب، آندرس شوایتزر، مدیر عامل شرکت ارجان کاپیتال(انگلیس)، دکتر مهدی مومن‌زاده، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سامان مجد و میگوئل اینچاراندونم، معاون تأمین مالی بانک توسعه اتریش سخنرانی کرند.

جزئیات پنل مدیریت ریسک

وی ادامه داد: پنل دوم با عنوان«مدیریت ریسک» ساعت 16 با ریاست و سخنرانی پنل امیر سیدی، مدیرعامل کارگزاری امین سهم برگزار شد. در ادامه دکتر بهرنگ اسدی، مدیر عامل تأمین سرمایه مسکن، آلبرت دایلان براسویل، مدیر تحقیقات شرکت سرمایه‌گذاری کاپیتال آمریکا و مایکل نظری، مدیر ریسک کارگزاری سالمون آمریکا به ترتیب سخنرانی کردند.

جزئیات پنل نقش فینتک‌ها در گسترش و تامین بازارها

آذریان در تشریح بخش سوم این همایش اظهار کرد: پنل سوم این همایش با عنوان «نقش فینتک‌ها در گسترش و تامین بازارها» ساعت 17:10 دقیقه آغاز شد. دکتر محمود خواجه نصیری، مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن ریاست این پنل را بر عهده داشت و پس از سخنرانی وی، به ترتیب پائول چاپمن، مدیر عامل شرکت هورن بای انگلیس، دکتر سید امید موسوی، مدیر عامل شرکت تحلیگر امید و آرپام ماجومدر، معاون توسعه شرکت فناوری بورس ملی هندوستان سخنرانی کردند.

وی با تاکید بر لزوم برپایی همایش‌های بین‌المللی تامین مالی به منظورآموزش فعالان و مدیران بازارهای سرمایه، برای جذب سرمایه بین‌المللی گفت: به منظور استفاده جامعه بازار سرمایه ایران، فیلم کامل این همایش با زیرنویس فارسی و انگلیسی برای همه‌ نهادهای مالی ارسال خواهد شد.

فهرست