حضور ۱۸ کشور در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن

  1. خانه
  2. اخبار
  3. حضور ۱۸ کشور در نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن

تهران- ایرنا- هشتمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن وصنایع معدنی ایران در مصلی امام خمینی ( ره) با مشارکت ۱۸ کشور یا نمایندگان رسمی آنها گشایش یافت.

نمایشگاه مزبور که در حاشیه هشتمین همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران برپا شده و میزبان بیش از ۱۳۰ شرکت و بنگاه اقتصادی داخلی و خارجی است، با حضور معاونین  وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو و ایدرو و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایرانی آغاز به کار کرد.

هشتمین نمایشگاه سالانه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (MINEX ۲۰۱۹) و هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی متالورژی و مواد (iMat۲۰۱۹) که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های معدنی و صنعتی کشور و خاورمیانه محسوب می شود، زمینه مشارکت ۱۸ کشور که به طور مستقیم و یا نمایندگان آنها از کشورهای ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکیه، چین، کره، ژاپن، هلند، سوئد، بلژیک، اسپانیا، چک، لهستان، رومانی، کانادا، پاکستان و هند را فراهم ساخته است.

نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری برپا شده و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسه های مالی، اعتباری و مهندسین مشاور مشارکت دارند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه همچنین هشتمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی در هفت محور مواد مهندسی، متالورژی فیزیکی، متالورژی استخراجی، متالورژی صنعتی، ریخته گری و انجماد، شبیه سازی، مدیریت راهبردی و محیط زیست و با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و صاحبان صنایع برگزار شد.

برگزاری ۳۰ کارگاه علمی و تخصصی توسط گروه های آموزشی مجرب و با حضور متخصصان صاحب نظران و اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری دانشکده های معدنی، سازمان ها و تشکل های معدنی کشور در حوزه های مختلف از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه و کنفرانس است.

سازمان نظام مهندسی معدن ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و تشکل های مرتبط با این صنعت زمینه برگزاری این همایش و نمایشگاه را فراهم ساختند.

هشتمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران تا ۱۷ مهر ماه هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان است.

فهرست