دستگاه‌های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند

  1. خانه
  2. اخبار
  3. دستگاه‌های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند

تهران – ایرنا – معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رییس جمهوری در اولتیماتومی (اخطار کتبی یا شفاهی) از همه ی دستگاه‌های دولتی خواسته است تعامل بهتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند، گفت: وزارت بهداشت، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، شهرداری تهران، سایر شهرداری‌ها و بخش مرتبط در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه از جمله دستگاه‌هایی بوده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند.

محمدعلی دهقان دهنوی امروز (دوشنبه) در نشست خبری با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهبود محیط کسب و کار افزود: برای بهبود فضای کسب و کار مقامات عالی کشور از جمله رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری تاکید کرده‌اند و قوانین نیز از آن حمایت می‌کنند.
معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: رییس جمهوری به همه دستگاه‌ها اولتیاتوم داده و خواسته است تعامل بهتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند.
وی با بیان اینکه مهلت این ضرب الاجل تا ۱۵ مهر بوده است، افزود: اکنون هیچ دستگاهی نیست که ادعا کند به آن تکلیف نشده است.
دهقان به آغاز پویش ملی بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف دولتی، حاکمیتی و نهادهای عمومی باید گام‌های موثر برای تحقق آن بردارند.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها همکاری لازم را در این بخش نداشته‌اند، افزود: وزارت بهداشت، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، شهرداری تهران، سایر شهرداری‌ها و بخش مرتبط در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه از جمله دستگاه هایی بوده اند که همکاری لازم را نداشته‌اند.
معاون وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها دنبال عدم شفافیت نیستند بلکه اقداماتشان کافی نبوده است.
این خبر تکمیل می‌شود…

فهرست