همایش بورس 1400 برگزار می‌شود

  1. خانه
  2. اخبار
  3. همایش بورس 1400 برگزار می‌شود

 

همایش ملی چشم‌انداز بورس در سال ۱۴۰۰ با بررسی اقتصاد ایران، بازار مسکن، طلا، کالا، رمز ارزها و سهام ۱۷ اسفند، به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نقل از دبیرخانه همایش «بورس ۱۴۰۰» امیر آشتیانی عراقی، دبیر اجرایی این همایش گفت: همایش بورس 1400 در 6 بخش اصلی برگزار می‌شود. این همایش با بررسی چشم‌انداز اقتصاد ایران در ۱۴۰۰ آغاز و با تحلیل وضعیت بازار مسکن و طلا ادامه پیدا خواهد کرد. بررسی چشم‌انداز اوراق بدهی، رمز ارزها، تحلیل بازار سرمایه و همچینین نگاهی به صنایع پیشرو در این بازار، دیگر سرفصل‌های این همایش است.

آشتیانی عراقی افزود: دکتر تیمور رحمانی‌، استاد دانشگاه تهران با تحلیل بخش اقتصاد ایران و عوامل تاثیرگذار بر آن آغازگر همایش خواهد بود. در ادامه دکتر فخرالدین زاوه به تحلیل بازار مسکن پرداخته و تصویری از وضعیت این بازار ارائه خواهد داد. میثم رادپور، سومین سخنران همایش هم بررسی‌کننده بازار طلا خواهد بود همچنین دکتر بهروز خدارحمی با نگاهی به بازار رمز ارزها به بررسی و تحلیل آینده این بازار خواهد پرداخت.

دبیر اجرایی همایش ۱۴۰۰ ادامه داد: در بخش دوم این همایش به بازار سرمایه پرداخته خواهد شد و دکتر محمد مهدی مومن‌زاده، عضو هیات امنای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، چشم‌انداز بازار اوراق بدهی را تبیین خواهد کرد. همایش با بررسی وضعیت بازار سهام توسط دکتر روح‌اله حسینی‌مقدم و تحلیل صنایع پیشرو در این بازار با دکتر فرهنگ حسینی به پایان خواهد رسید.

آشتیانی عراقی درباره روش حضور در همایش گفت: به دلیل شیوع کرونا، همایش به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای شرکت در همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.finco.capital ثبت‌نام و نحوه حضور را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه همایش با شماره 107-41674102 پاسخگوی پرسش‌های احتمالی است. همچنین به حاضران در همایش گواهینامه داده می‌شود.

فهرست