محمدرضا مرتضوی: دوستی با بخش جوان اقتصادی کشور به اعتبار من افزوده است

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. محمدرضا مرتضوی: دوستی با بخش جوان اقتصادی کشور به اعتبار من افزوده است

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، محمدرضا مرتضوی فعال بخش خصوصی با حضور در مجمع عمومی خانه صمت جوانان ایران و در حضور جوانان فعال اقتصادی گفت: من شخصا از دوستی با بخش جوان اقتصادی کشور خیلی سود بردم که این دوستی به اعتبار من افزوده است.

مرتضوی گفت: آن اراده ای که شرکت های خصوصی ما را رو به جلو می برد، نیروهای متخصص جوانی است که با ایده ها و افکار جدید به ما اضافه می شوند و ما را متحول می کنند. هر زمان که نیروی صاحب ایده به ما پیوسته ما توانستیم خودمان را رو به جلو ببریم و گر نه ایده های ما در یک سطحی پیمانه اش پر شده است.

رئیس خانه صمت تهران ضمن اشاره با جایگاه مهم روسای تشکل های اقتصادی گفت: امیدوارم کسانی که صندلی های مدیریتی را به نمایندگی از شما در دست می گیرند ابتدا به آینده امیدوار باشند و علیرغم همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تفکر روبه جلو داشته باشند.

این فعال بخش خصوصی در ادامه گفت: امثال من مانع پیشرفت نهادهای اجتماعی هستند و باید شجاعت به خرج بدهند و ما را کنار بگذارند تا فرصتی برای جوانان ایجاد شود. و باید امید داشت به فردا و اعقاد به نسلی که بهتر از ما می فهمند و بهتر از ما تحصیل کرده اند.

مرتضوی گفت: برای من افتخاری بود تا با تک تک شما آشنا شوم و مطمئن باشید آینده از آن شماست. و یک توصیه به شما جوانان دارم که از هیچ قدرتی مرعوب نشوید و حرف درست و بحق را به هر قیمتی بزنید و بدانید که من هم برای گفتن حرف حق هم جانی و هم مالی بسیار هزینه دادم ولی به عنوان یک نمونه ای که همیشه حرفش را زده به شما می گویم که از مسیر حق خارج نشوید.

مرتضوی در پایان با اشاره به لزوم تغییر در ساختارهای اقتصادی کشور گفت: اگر می خواهید جامعه تان تغییر پیدا کند، ابتدا این تغییر را از خودتان آغاز کنید و در نهاد فکری خود  این تغییر را بوجود آورید و امیدوارم که شما منشا این تغییر باشد و من هم در آخر دوران کاری خودم بتوانم در خدمت شما باشم.

فهرست